Språk på forumet

#1
Mulig det har vært oppe til diskusjon tildligere, men jeg kan ikke finne noe om det.

Det jeg egentlig lurer på er hvorfor forumet er på engelsk og ikke norsk. Det finnes jo gode oversettelser av vBulletin til norsk.

Siden det stort sett bare er norske brukere her, finner jeg det mest naturlig at forumet er på norsk jeg da :D
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Hver gang vi switcher forum satser Endre på at Yetipants skal oversette det, venter forgjeves i noen måneder, før andre gjør det i stedet.

Men ja, språkpakker finnes allerede. Bare å installere (sammen med den sletta WYSIWYG-modusen).
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Jeg foreslår at vi gir Riou oppgaven, så er vi garantert rettskrivning anno 1950. :hvorfor_har_vi_ennå_ikke_fått_tilbake_v-smileyen:
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#6
Hvis noen andre personer enn de Yeti har kvalitesgodkjent oversetter vil han bare mase om alle feilene pakka vil inneholde. Emner skal hete tråder!

Du vet jeg har rett. :p



:V_er_ikke_tilbake_fordi_..._vel_,_jeg_vet_ikke_._:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#9
:V_er_ikke_tilbake_fordi_..._vel_,_jeg_vet_ikke_._:
Fordi GIF-ene ikke er lastet opp ennå? Koden på den og 15-16 andre ligger jo inne i systemet, men vises ikke hvis man bruker dem. Burde vel vært gjort en liten opprydning i smileyene også med fjerning av de mest ubrukelige og norske navn på de nye, samt at vi trenger å få tilbake den forrige X D-smileyen i stedet for tidenes styggeste smiley: XD
 

Halky

Veteran bruker ;)
#13
Hehe, det er bare sånn det er her på SG det. De fleste gammle veteranene er spydige mot nye eller ukjente folk :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#14
[...], samt at vi trenger å få tilbake den forrige X D-smileyen i stedet for tidenes styggeste smiley: XD
Er jeg den eneste som synes at den er fet? Den representerer bedre hva jeg "ser" i X D enn den nye gjorde.


EDIT: Halky, du oppsummerte nå internett, bortsett fra at det skjer i mer omgjengelige og vennlige former her sålenge man ikke tar seg nær av alt og begynner å tolke ting bokstavelig. Jeg er sikker på at det aller meste her ikke skrives for å være jævlig.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#16
Se en South Park-episode. Når de knekker sammen av latter ser de akkurat ut som den smileyen.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#17
Ja, jeg er klar over dette svært snevre fenomen "South Park", og klarer å projisere min fantasis fulle kraft inn i fortolkningen av et enkelt bilde og lage en assosiasjon til før nevnte fenomen - men det ser fortsatt mest ut som X D er dritatrengt.