Star Fox utsatt til neste år?

Kilde: http://cube.ign.com/articles/538/538831p1.html

Det ser altså ikke ut til at Star Fox vil lanseres i år, noe som er synd. Nå er både Resident Evil 4 og Star Fox utsatt, to titler jeg så veldig mye fram til i hvert fall.

Men jeg klager ikke. Pikmin 2, Donkey Konga, Baten Kaitos: Eternal Wings, Metroid Prime 2: Echoes og Paper Mario 2 er fortsatt satt til lansering i 2004 (vel, for det amerikanske markedet i hvert fall). Jeg er litt skeptisk til hva det europeiske markedet vil få...

Opprinnelig skrevet av Lodin@16.08.2004, 16.18
Som sagt, dette har vært et rimelig ræva år for Cuben.
88323​
For de med PAL, ja. Ellers vil jeg si meg fornøyd med året så langt, med spill som Final Fantasy: Crystal Chronicles (ja, kan man linke opp med GBA, er det moro), Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Harvest Moon: A Wonderful Life, The Legend of Zelda: Four Swords Adventures og Tales of Symphonia. Men jo, det er skuffende i forhold til i fjor. Heldigvis kan vi trøste oss med at Nintendo DS lanseres også (vel, i Nord-Amerika og Japan, men dette er vel en enkel sak å importere).

PS! Det må nevnes at det fortsatt står 29. november 2004 under lanseringsdatoen for Star Fox på Nintendo.com.

Jeg ser positivt på det. Det betyr jo bare at Namco er villig til å bruke lengre tid på å gjøre det enda bedre. Det vi fikk se fra E3 var jo allerede veldig bra. Bare bra dette, vi har jo fortsatt spill som Pikmin 2, Paper Mario 2, Tales, Baten Kaitos og flere å glede oss til.

Synes at det vi så på E3 så rimelig døllt ut. Rimelig dårlig grafikk, dårlig lyd (tenker da på voice-actingen) og de delene man ikke sitter i noe kjøretøy så helt tamme ut. Jeg har virkelig lyst til at dette skal bli bra, men holder meg skeptisk så jeg ikke blir skuffet. Så at de bruker lengre tid på det er med andre ord ikke noe negativt i mine øyne.

Kilik

Lokal moderator
Enig med Morbo. Er ikke imponert av hva jeg har sett av spillet til nå, så en utsettelse er nok på sin plass.

Dette ser ut et til å bli et meget tamt år for oss PAL GC eiere. Ikke et eneste spill til nå i år har interessert meg nok til et kjøp. Forhåpentligvis blir Paper Mario 2 og Metroid Prime 2 lansert i Europa før jul. Hvis ikke tror jeg Gamecube mister ytterligere markedsandeler her på kontinentet...

Jeg synes det ser ganske så spennede ut, spesielt i multiplayer. Jeg synes det ser litt Battlefield aktig ut. Man kjører rundt i tanks, fly eller løper rundt til fots og skyter på hverandre. Virker moro, men er enig i at grafikken ser temmelig tragisk ut, og jeg kunne også tenke meg flere kjøretøy. Jeg håper også at kontrollene er gode. Det er mange tredjepersonskytere som blir ødelagt på grunn av dålig kontroll.

Opprinnelig skrevet av Morbo@16.08.2004, 18.52
Synes at det vi så på E3 så rimelig døllt ut. Rimelig dårlig grafikk, dårlig lyd (tenker da på voice-actingen) og de delene man ikke sitter i noe kjøretøy så helt tamme ut. Jeg har virkelig lyst til at dette skal bli bra, men holder meg skeptisk så jeg ikke blir skuffet. Så at de bruker lengre tid på det er med andre ord ikke noe negativt i mine øyne.
88506​
Er til dels enig med deg. Delene med bakkeslåssing ser absolutt ikke like spennende ut som de du flyr i Arwing. Spesielt de to videoene på The Future of Videogames DVD'en var dårlige. Men DVD'en som fulgte med NGC, viste noe helt annet. Tror verdensrommet i Arwing blir dritbra, men de må nok jobbe med det andre.

D

Doctor Downs

Gjest
Hva tenker man på når man først lager et vakkert spill som Starfox Adventures og så, ca. to år etter, lanserer noe som knapt kan kalles et tredjegenerasjonsspill?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"Vi liker å tjene penger"?
Bare et skudd i mørket, altså.
Og Starfox Adventures så riktignok fett ut, men selve spillet var det verre med. Så lenge den siste biten der blir fikset på synes jeg ikke det er så farlig.