Star Wars: Force Unleashed (360)

#1
I want my Star Wars fix! ... og alle dere er sikkert lei av det nå.

Det koster £15 på play for tiden, så bør bli billigere enn det. Kan evt bytte mot no DS/GBA/PS2/Wii-greier. Bestiller vel i morgen en gang om ingen vil kvitte seg med det.
 
#2
Stikker du på nærmeste Game får du byttet så og sei kva som helst av 360-spel mot nettopp dette spelet. Men må gjeres før månedskifte!
 
#7
Jamen... anmeldelsene sier jo at historien er verdt å få med seg om man syns star wars er fett, og sånn. Og jeg digga jedi knight-spillene i allefall, og det ser da ut til å være mye samme gameplay som dem? Kanskje jeg skulle testet demoen først, ja... Ikke vandt til å ha muligheten til sånt før nå. :p
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#8
Jeg likte spillet nok til å fullføre det mellom Fallout 3 og GTA IV, og synes det var gøy med historiebiten som passet inn, men samtidig så kommer jeg vel ikke til å gi den en like stor stjerne i min evige spill-hall of fame som Jedi Knight-spillene. Får du den billig vil jeg si det er verdt det. ;)
 
#10
Så det for 250 på den nye Spaceworld i Oslo. Den i storgata. Men siden det er 150 på play så er det vel ikke like aktuelt?