Star Wars: Knights of the old Republic II

#1
Siden det forrige emnet gikk i vasken under flytting av forumet så fyrer jeg opp et under xbox-delen av forumet. Nå har spillet kommet ut i USA og er det noen heldige sjeler som har fått testet spillet?

Hva synes dere så langt? Flere anmeldelser påpeker at de ønsket at spillmotoreren burde være oppgradert på tanke av ustabil fps dropp og loadingssekvensene burde gå kjappere. Dette var også et lite problem i eneren, men de fleste brydde seg ikke om dette.
 
#3
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@13.12.2004, 10.22
E syns spille er greit nok.
Men det er bra!
148401​
Årets sitat kandidat! :tommelopp:
 
#4
Gleder meg til europeisk lansering. Med mindre noen kan fortelle meg hvor jeg finner en xbox versjon av Gamecubes freeloader.

Loadingen kunne være svært irriterende, spesielt når man farta att og frem I byene. Men det gikk jo greit. Sitter ennå med følelsen av at dette var noe av det beste jeg har spillt. The absolut beste Star Wars spillet. Snakker om eneren nå da.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@13.12.2004, 11.37
OK DET ER BRA SPILL! Er det bedre??
148408​
Her er et forslag: finn et annet forum. :)
 
#7
Opprinnelig skrevet av Vanguard+13.12.2004, 12.55-->
<!--QuoteBegin-The sorte ice
@13.12.2004, 11.37
OK DET ER BRA SPILL! Er det bedre??
148408​
Her er et forslag: finn et annet forum. :)
148466​
[/b]

Her er et forslag: Ikke jag bort mennsker fordi de ikke er like heldige med formuleringene som andre. :)
 
#8
Opprinnelig skrevet av Vanguard+13.12.2004, 13.55-->
<!--QuoteBegin-The sorte ice
@13.12.2004, 11.37
OK DET ER BRA SPILL! Er det bedre??
148408​
Her er et forslag: finn et annet forum. :)
148466​
[/b]
Her er igjen mitt forslag: Hvis det er så jævla mange idioter på SG, hvorfor finner du deg ikke et annet forum å henge på da? Virker som om du irreterer deg så mye over meg og andre medlemmer her, at du snart kommer til å bli gal. Hvem er egentlig idioten? Vi som liker å være her å prate om spill, eller du som plent må kommentere oss? Føler du deg bra når du gjør det? Sånne kommentarer trenger vi ikke her på Spillegal. Og du må tenke på at de fleste her er en god del yngre enn deg, og er derfor ikke på ditt nivå når det gjelder skriveferdigheter og måten man sier ting.

Var jeg veslevoksen nå, som du sikkert kommer til å si? Nei, jeg synes bare mange av de siste innleggene dine har vært veldig unødvendige. Dra til Tamashiiis fora (Han het noe sånt, right?), som du alltid sier jeg må dra til, når jeg.. hva var det du kalte det? Maset og slengte dritt til deg over MSN. På det forumet er det mange mindreårige du kan herse med, og føle deg litt tøff.
Til emnet:
Hvordan er spillet? Er det litt mer fritt, eller er det fremdeles veldig linært? (Heter det ikke det når man bare holder seg på en vei mot slutten?) Husker at på enern irreterte det meg at det hele veien var planlagt, alt sammen. Du hadde ikke så mange valg i spillet, utenom pratingen med diverse folk. Og håper det skjer litt endringer med personen din også, gjennom spillet.
 
#9
var så ond som det er mulig på enern, og syntes det var for få forandringer på han, ja. håper dette er endret på. Ellers var enern genial!! Gleder meg som en unge.
 
#12
Nå må dere gi dere.. :flau:

Skal ta et lite eksempel. I fotballklubben jeg spiller og trener litt med (Ok, er egentlig reservespiller), der hadde vi nå i høst en liten kamp mellom to spillere som spiller her i denne klubben. De hadde visst spyttet på hverandre, og dette skal ikke skje i en klubb som ligger øverst på tabellen, og som er en veldig ren klubb uten spesielt hardt og ufint spill. Alt ordnet seg jo til slutt, selvsagt.. :)

Poenget mitt var at SG er et slikt fint lite forum, der alle er venner. Ikke alle har like stor respekt for hverandre, men en vet om alle de andre som henger her. Det skal ikke være nødvendig med sånne negative kommentarer her. Ok, gjerne jeg ikke skriver like kult som Vanguard, som jeg engang så opp til her på nettet. Men jeg er like mye medlemm som ham.
 
#14
Revan med skrivehjelp= teh win. Jaja ...
 
#15
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@14.12.2004, 05.24
Revan med skrivehjelp= teh win. Jaja ...
148630​
Du tar feil, min gode mann. Jeg leste bare gjennom svaret en gang før jeg trykket på "Legg til svar"-knappen.
 
#16
Hihi. Du viser stort forbedringspotensiale. Jeg er glad i deg. (Erlend, kosegutt, eller Revan. Samme :kos:)
 
#17
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@14.12.2004, 05.42
Hihi. Du viser stort forbedringspotensiale. Jeg er glad i deg. (Erlend, kosegutt, eller Revan. Samme :kos:)
148652​
Revan, takk. Er det såå vanskelig å forstå? :rulleøyne:

Nei, har bare bestemt meg for å slutte med pisspreiket. Eventuellt forsvare andre newbies som kommer her til forumet, mottatt av Vanguards deilige ord.
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Hei hva skjer i denne tråden a?

Men tilbake til topic, noen som vet en konkret Europeisk slippdato? Har sett alt fra neste uke og fram til Februar.
 
#19
Det kommer 8 februar til Europa...

Jeg har, kremt, skaffet meg NTSC-versjonen. Men den var så full i buggs at spillet låser seg etter en times spilling. Så jeg gleder meg til 8 februar ass. Den dagen kan ikke komme fort nok :)
 
#20
Revan høres ikke lenger ut som en idiot på 10 år, men en helt vanlig tiåring?

Årets forbedringspris går herved til Revan, måtte dette vare lenge og vel :p

Mongis: NTSC versjonen kan umulig være proppet med bugs siden ingen av de anmeldelsene jeg har lest nevner dette. Du er sikker på at det ikke er xboxen din om er problemet?