Starcraft: Ghost

#2
Håper det kan bli skikkelig bra. Digger Starcraft-universet, spesielt Zealots, Ultralisks og Wraiths, så håper vi ser alle de tre (ja, jeg så zealotene på det første bildet).

Dessverre er det ikke alltid like lett å plutselig lage FPS, C&C: Renegade, anyone?
 
#3
Ser helt vanvittig ut, synd det bare kommer til GC! :thumbdown:
 
#4
Opprinnelig skrevet av Stiluz@30.03.2004, 19.36
Ser helt vanvittig ut, synd det bare kommer til GC!  :thumbdown:
Hmm, sjekket akkurat blizzard.com:

Q: On what platforms will StarCraft: Ghost be available?
A: A: StarCraft: Ghost will be available on the Xbox™, GameCube™ and Playstation® 2.
 
#5
Jeg skal så sinnsykt ha det spillet der når det kommer! (navnet mitt bakvent, noen? ;) )
 
#6
Opprinnelig skrevet av Kyuzo+30.03.2004, 19.58-->
<!--QuoteBegin-Stiluz
@30.03.2004, 19.36
Ser helt vanvittig ut, synd det bare kommer til GC!  :thumbdown:
Hmm, sjekket akkurat blizzard.com:

Q: On what platforms will StarCraft: Ghost be available?
A: A: StarCraft: Ghost will be available on the Xbox™, GameCube™ and Playstation® 2. [/b]
Jaja, så lenge det ikke kommer til pc så... :(
 
#7
Har venttet så sinnsykt lenge på StarCraft Ghost nå at jeg nesten begynner å bli lei. Det skulle jo egentlig ha kommet ut i februar, så mars ... men har bare blitt utsatt hele tiden. Håper bare at det kommer ut jeg nå. Gleder meg utrolig lissom. Uansett, blir litt stilig å se alt i fullt 3D.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#8
Aldri ventet på et Blizzard-spill før, Neptun? ;) Virker som du faktisk er overrasket over utsettelsene.

I mellomtiden kan du jo laste ned noen av klassikerene deres fra sida mi (klikk WWW-symbolet) - Lost Vikings 1 & 2 og Rock'n'Roll Racing. :)
 
#9
Eller kjøpe Diablo I og II? Warcraft II og III... Damn Blizzard har aldri skuffet meg før, og jeg blir overrasket hvis det skjer denne gangen. De bruker jo lang tid av en grunn....
 
#10
Ja, Blizzard har det med å utsette ting jævlig lenge :( . Så vi får nok ikke se det på disse kanter før rundt juletider... Oh, the pain! Why the pain?...
 
#11
Gleder meg veldig til dette spillet.
Som sagt så har Blizzard aldri skuffet meg, vært fan av dem siden WarcraftII. Kommer jo med enda en stor tittel til i år. Nemlig World of Warcaft.
Starcraft:Ghost ser ut til å ha gameplayet, historien og grafikken til å bli et kjempespill!
Gleder meg!
 
#12
Opprinnelig skrevet av Thinaran@31.03.2004, 08.42
Aldri ventet på et Blizzard-spill før, Neptun? ;) Virker som du faktisk er overrasket over utsettelsene.
Hehe ... Nei! Er vant til utsettelser både når det gjelder Bliazzard og spill generelt. Bare er så irriterende når man gleder seg. Er du ikke enig! Men jeg håper og tror det er verdt vente tiden ... I mellomtiden får jeg vel nøye meg med andre godtitler, hehe.
 
#13
ja SC: gost må bli bra. jeg har ventet lenge , men det kom ikke som noe sjokk heller. pleier å bruke ganske lang tid de
 

Dukie

nice girl
#14
Som jeg har sagt før, jeg spiller StarCraft den dag i dag og jeg ser veldig fram til dette her. Men hvorfor må de utsette det hele tiden?
Og når kommer StarCraft II? :)