Stargate SG-1

#2
Det er jo drittbra da, og JoWooD er flinke til å lage spill, særlig på grafikk fronten synes jeg, så nå forventer jeg meg Stargate SG-1 spill av toppklasse :)
Stargate SG-1 Series Rules :drool:
 
#3
Er denne serien dritbra..? Jeg synes den er utrolig kjedelig. Filmen i sin tid var litt kul.. Men SERIEN? Nei, nå må du ta deg sammen mann! Synes du Charmed og Buffy er kult og?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
Stargate SG-1 er en av de kuleste sci-fi-seriene som er laget, og er en av mine store favoritter. Har sesong 1-6 på DVD, og alle jeg har lånt den til har digget den.

SG-1-spill? Where do I sign up? :D



Og Buffy er kult.
 
#5
Opprinnelig skrevet av JunJun-Pe@23.03.2004, 22.44
Er denne serien dritbra..? Jeg synes den er utrolig kjedelig. Filmen i sin tid var litt kul.. Men SERIEN? Nei, nå må du ta deg sammen mann! Synes du Charmed og Buffy er kult og?
Og hvor mye har du sett av Stargate SG-1 da, 1 episode kanskje ?
Jeg har sett alle episodene fra sesong 1-6, så jeg digger serien, og det er jeg ikke alene om, Stargate SG-1 er jo SciFi serie nummer 1 i mange land, så det er nok du som bør ta deg sammen :moon:
Og jeg liker faktisk ikke serien Charmed eller Buffy nei :p
 
#6
Opprinnelig skrevet av JunJun-Pe@23.03.2004, 22.44
Er denne serien dritbra..? Jeg synes den er utrolig kjedelig. Filmen i sin tid var litt kul.. Men SERIEN? Nei, nå må du ta deg sammen mann! Synes du Charmed og Buffy er kult og?
Jeg har faktisk hele serien på DVD fra 1-6, og Sesong 7 har jeg forhåndsbestilt. Når du sier at denne serien er kjedelig så tror jeg ikke du har peiling. Tipper at du har sett kun 1 episode eller 2 som cOlDsNaKe sa. Denne serien er verdenskjent, og en av de scifi seriene som er mest sett i USA, og sikkert også i Europa. :D
 
#7
Så serien da og jeg gleder emg egentlig til at dete kommer ut, men vet vi om det kommer ut på Xbox PS2 GC eller hva??
Men uansett ser jeg fram til at dette kommer ut, tipper at dette blir ganske bra.
har ikke sett filmen, men jeg så serien :thumbsup:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Opprinnelig skrevet av JunJun-Pe@23.03.2004, 22.44
Er denne serien dritbra..? Jeg synes den er utrolig kjedelig. Filmen i sin tid var litt kul.. Men SERIEN? Nei, nå må du ta deg sammen mann! Synes du Charmed og Buffy er kult og?
Du leser tankene mine!

Spillet _kan_ jo bli bra, men jeg tviler litt. Tror ikke det er noe jeg kommer til å kjøpe ihvertfall!
 
#9
Opprinnelig skrevet av cOlDsNaKe+24.03.2004, 00.17-->
<!--QuoteBegin-JunJun-Pe
@23.03.2004, 22.44
Er denne serien dritbra..? Jeg synes den er utrolig kjedelig. Filmen i sin tid var litt kul.. Men SERIEN? Nei, nå må du ta deg sammen mann! Synes du Charmed og Buffy er kult og?
Og hvor mye har du sett av Stargate SG-1 da, 1 episode kanskje ?
Jeg har sett alle episodene fra sesong 1-6, så jeg digger serien, og det er jeg ikke alene om, Stargate SG-1 er jo SciFi serie nummer 1 i mange land, så det er nok du som bør ta deg sammen :moon:
Og jeg liker faktisk ikke serien Charmed eller Buffy nei :p [/b]
det er et fritt land. man trenger ikke syns den er bra fordi alle andre gjør det.

ps: Stargate er t3h bånn i bøtta :laugh:
 
#10
Opprinnelig skrevet av SilentBob+15.04.2004, 19.32-->
Opprinnelig skrevet av cOlDsNaKe@24.03.2004, 00.17
<!--QuoteBegin-JunJun-Pe
@23.03.2004, 22.44
Er denne serien dritbra..? Jeg synes den er utrolig kjedelig. Filmen i sin tid var litt kul.. Men SERIEN? Nei, nå må du ta deg sammen mann! Synes du Charmed og Buffy er kult og?

Og hvor mye har du sett av Stargate SG-1 da, 1 episode kanskje ?
Jeg har sett alle episodene fra sesong 1-6, så jeg digger serien, og det er jeg ikke alene om, Stargate SG-1 er jo SciFi serie nummer 1 i mange land, så det er nok du som bør ta deg sammen :moon:
Og jeg liker faktisk ikke serien Charmed eller Buffy nei :p
det er et fritt land. man trenger ikke syns den er bra fordi alle andre gjør det.

ps: Stargate er t3h bånn i bøtta :laugh: [/b]
Det er sant, men du kan ikke bedømme serien etter bare å ha sett på noen få episoder, det synes jeg er feil. Men har du sett flere episoder, og synes at dette serien ikke er noe for meg, så selvfølgelig aksepterer jeg det :)
Men uansett så lages det Stargate SG1 MOD til Far Cry som jeg ser mer frem til faktisk :laugh: