Steam fyller 10 år i dag! #gebursdag #gabe

#1
Hurra!


Men ingen salg?? Sløvt...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Flere enn meg som husker hvor komplett rass Steam var på starten? Bordet har snudd, som Gabrielle sier det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#3
Bare vært medlem i 8 år og 11 måneder. Plager meg fortsatt at jeg ikke regga helt i starten, men var drittlei CS da de lanserte det så meh.

Edit: Men jeg husker godt alle CS-nerdsa i VKI-klassen min raega over hvor dritt Steam var på den tida.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Counter-Strike 1.6 ja, for en tid. Jeg husker jeg var skeptisk til steam, men Half-Life 1, mods og versjoner var allerede ganske dritt på den tida, så det var ikke direkte vanskelig å la seg overbevise. I tillegg fikk de kjapt inn metoder for å hindre i alle fall en god del av hackerne som gjorde det lite artig å spille med annet enn folk man kjenner.
 

Terje

mostly harmless
#6
Hørte om hvor ubrukelig Steam var i begynnelsen ja, så jeg ungikk det en stund. Har derfor bare 7 år og 6 måneders fartstid. Da jeg først regga så var det kun for å spille de spilla som krevde det, altså Half-Life 2 først og fremst. Selv da var det ikke særlig utvalg i sjappa dens, og jeg foretrakk en god stund å fortsatt kjøpe fysiske produkter så jeg slapp å binde opp spilla mine mot en tjeneste som muligens kunne bli borte en dag. Har i underkant 300 spill der nå, så ting har vel endra seg ja.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Er ikke helt sikker, men jeg tror jeg regga meg litt før HL2 ble sluppet for å se hvor bedritent det faktisk var. Det var ganske bedritent.
Sånn ellers går jeg bare å venter på at de rebooter hele skiten. Det er tvilsomt hvor lenge de kan fortsette å bare sparkle på det og slippe nytt dill som samlekort.
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Var det ikke også sånn at man måtte eie et av spilla på Steam for å kunne regge seg. Jeg brukte ihvertfall Blue Shift sin CD key.
Ser nå at jeg har vært med siden 15 september 2003. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
10. desember 2003 eller noe, så der ryker mesterrase-credsa mine.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#13
Jeg har spilt Ricochet. I fem minutter. Så meg aldri tilbake.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#14
Jeg prøvde å spille Ricochet og ga meg før kak. Profilen min sier 18. november 2003, så jeg leverer geek-kortet mitt på vei ut.
 
#17
Registrerte meg 13 september 2003 :ehm: Husker at tjenesten var drøyt overbelastet i starten, fikk så vidt spilt noen runder CS 1.6 og det var bare fordi installasjonsfilen ble postet på diverse forum noen timer før den offisielle lanseringen slik at jeg fikk registrert meg før det verste rushet.
 
#18
La det inn kun for å spille CS 1.6, det var i den perioden jeg hadde en vag interesse for CS. Heldigvis ble det ikke noe mer av det, mest fordi jeg var fullstendig rævva og stadig fikk kjeft fra de mer seriøse folka jeg spilte med om at jeg kjøpte feil våpen og gjorde ting feil. Blanda B1 og B2 hele tiden også. Men men.