Steam-tråden for Mac (og PC antar jeg (sukk))

D

Deleted member 91

Gjest
#1

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Da blire Mass Effect 2 på lørran altså. Visste det ville lønne seg å vente. Og vi har allerede en Steam-profiltråd, sticky og greier.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Det der er ganske meh. Har alt jeg vil ha allerede eller det er FPS, RTS og bilspill jeg ikke vil ha.

ME2 er forsåvidt fint å plukke opp på søndag om man ikke har. Overlord kommer i dag, men det blir egentlig i morra fordi Valvetid.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Da blire Mass Effect 2 på lørran altså. Visste det ville lønne seg å vente. Og vi har allerede en Steam-profiltråd, sticky og greier.
Veit, den er tilogmed linka i OP-en!!

Ingenting av EA-dealsene som grep meg sånn veldig. Hadde jeg hatt mer cash for tiden hadde jeg vel vurdert å splashe ut på C&C, evt kanskje Dead Space siden jeg aldri fullførte det på burken og ikke har det lenger. Alt annet = meh.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#5
Kan man spørre Steam-relarterte spørsmål her også? Som; blir Steam-profilene våre integrert med PSN-profilene?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Det slår meg som fryktelig mye stress for noe Gaben egentlig hater men ble betalt mad money av EA for, så sikkert ikke.

C&C på gang i dag, gutta! Fireren til treogtredve og en halv euro, mens treeren og Red Alert 3 til ti euro hver. Ekstrapakkene satt ned 75% også, til fem euro stykket.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
Dobbelpost fordi Burnout Paradise: The Ultimate Box (dvs med alt ekstrastæsjet som den nye øya og sånt) til €3,74, eller 29,50 kroner på godt norsk. Get on dat.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Det... blir faktisk billigere enn å kjøpe tilleggspakka til PS3-utgaven jeg eier fra før av. Takker.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#9
My bad, Tryggve og jeg fant ut at øya faktisk ikke er inkludert, bare noen nye challenges og sånt. Fortsatt en helsikes god deal da, spesielt om man ikke har spilt det før.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Og i dag snakker vi Mirror's Edge til 3,74 euro istedet. Den spillen er ganske oppskrytt, men til den prisen ærlig talt bare kjøp det. Det er også Dead Space på gang til 10 euro (det var vel billigere under julesalget, men om du ikke har spilt det så go for it) og Spore til 27 euro (M-E-H).
 

Jante

privileged CIS shitlord
#11
Både Dead Space og Mirror's Edge er vel verdt de penga. Koste meg mye med begge.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Spore er også verdt penga.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Bare for å være ekkel hadde jeg heller brukt de pengene Spore koster på å kjøpe BÅDE Dead Space, Mirrors Edge og spare resten til neste salg. Jepp.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#16
Molynø$$$
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#18
Jeg skylder på verden.
 

Lodin

Der Waaaah
#19
FFFFFFFFFFFfffffffff Valve har salg nok en gang! Ligner en del på juledillet og det skal vare helt fram til 4 juli.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#20
Det er helt gærent. Eksempelvis hele THQ-biblioteket (Company of Heroes, Warhammer 40K, Metro 2033 + masse annen dritt) til femti euro. Så og si alle spill er på tilbud, så hit dat shit hardt og raskt.


Redigert: Når det er sagt, prioriter "Today only!"-tilbudene, om det er noe som julesalget kan det hende ting på tilbud blir discounta enda mer etterhvert.