[PC] Steams julesalg for 2011

Lodin

Der Waaaah
#1
Så var det nok en gang dags med daglige deals som tømmer lommebøkene våre. Eller det hadde vært om vi ikke allerede hadde mesteparten av spilla fra før av. Så hva har dere coppa og hva fikk dere av Gaben i julestrømpa?

Jeg gikk for Orks Must Die siden det vistnok er ganske Trenched'ete. Om ikke annet har det masse orker og de må vistnok dø.
I strømpa fikk jeg en bit kull og 50% avslag på et spill fra Valve. Er ikke akkurat superbegeistra, men kanskje man får spare på den 50%en fram til HL3 eller no? :p

Jo og ikke kjøp Warner Brothers sin pakke. Flere steder står det at den inneholder alle spilla deres inkludert Arkham City og det der nyeste Lord of the Ringset, men det er bare jug. Går da fra å være en ok deal til en ekte stinker.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
I strømpa fikk jeg en bit kull og 50% avslag på et spill fra Valve. Er ikke akkurat superbegeistra, men kanskje man får spare på den 50%en fram til HL3 eller no? :p
Hvis du sjekker kupongen i inventoryet ditt, ser du at den ikke gjelder for spill gitt ut etter 2. januar 2012, så nei. Og den gjelder fra 2. januar, og går ut 1. mars. Så, kjempedeal for oss som har kjøpt stort sett rubb og stubb Valve har gitt ut.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#4
han tror han eier spillene han kjøper på steam
/
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#5
Visstnok lista over spill man kan få hvis man mekker kull.

http://pastebin.com/zf7BMyLg

Det debateres dog om det er høyere kjangs for å få visse spill (er flere som har fått DotA2 f.eks), men jeg gidder ikke å bli sittende med atter en kopi av HL2 og no DLC til Train Simulator. Jeg kjører alt eller ingenting.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Wow, nye deals og de er ikke så verst. Jeg skal ihvertfall coppe Costume Quest og Sacred 2. Kanskje Tropico 4 og, men det var litt vel stivt prisa.
Jo også Dungeons of Dredmor til en lusen Euro. Fifan!
 
#7
Jeg vet ikke helt hvilket Valve-spill jeg mangler og Valve sin side viser ingen spill. Tror ikke Valve vil at jeg skal bruke den jævla kupongen.

Edit: Jeg har allerede Half Life 2 og alle ekspansjonene, så når jeg prøver å kjøpe Half Life complete pack forteller Steam meg at de spillene jeg allerede eier får jeg rett og slett ikke. Null tilbud om å gifte dem vekk :mad: fy faen
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Hvis du sjekker kupongen i inventoryet ditt, ser du at den ikke gjelder for spill gitt ut etter 2. januar 2012, så nei. Og den gjelder fra 2. januar, og går ut 1. mars. Så, kjempedeal for oss som har kjøpt stort sett rubb og stubb Valve har gitt ut.
Derp.
 
#9
Var den rettet mot meg? Jeg manglet originale Half Life+ekspansjonene dets, men kupongen funker ikke i det hele tatt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#10
Patney skrev:
Var den rettet mot meg? Jeg manglet originale Half Life+ekspansjonene dets, men kupongen funker ikke i det hele tatt.
Les Lodins post en gang til før du tester kupongen
 
#11
lol ok, så den funker ikke i jula? Hvorfor, steam? Hadde håpet på at jeg kunne få litt ekstra billigere Half Life, siden det allerede var tilbud i dag.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Hvorfor, steam? Hadde håpet på at jeg kunne få litt ekstra billigere Half Life, siden det allerede var tilbud i dag.
Litt fint når du svarer på ditt eget spørsmål umiddelbart.

Men ja: Orcs Must Die, Human Revolution-DLC, Gemini Rue, Dungeons of Dredmor og Shogun 2 så langt. Ja. :(

 
#14
Coppa Rage, Gemini Rue og Sherlock Holmes-pakka. Pinefullt ikke å kunne dra med alt jeg har lyst på.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Funfact, det kosta 299 nytt på Gampestopp Charlottenberg sist jeg var der. PC-utgaven hvis noen lurer, og nei jeg kjøpte ikke.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#18
Jeg tipper Activision tjener mer per salg i buttikka enn på damp, så de driter i hva prisen er der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Høres omtrent riktig ut. Noe annet som kosta 299 per stykk i samme butikk var hele serien med tyskproduserte yrkessimulatorer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Sånn ellers: Fikk jo Renegade Ops i gave fra den ærede Tomas i dag, og det anbefales hvis du liker å peise rundt og få ting til å eksplodere. Stilen er veldig lik de gamle Strike-spillene (altså, Desert Strike, Jungle Strike osv.), og presentasjonen er 100% ostete med tegneserieruter som spretter opp for å fortelle den gripende historien om Inferno som bare vil se verden brenne. Og general Bryant, sjefen din, som vil det samme. Siden resultatet av aksjon "redd landsbyen" uansett ender opp med at landsbyen og alt rundt blir jevna med jorda. Hei, ikke min feil at kirka og rådhuset sto sånn rett ved siden av en tank, er det vel? Støtter både splitscreen og online coop, og det er ingen grafikkinnstillinger men her peises det med full HD og 4xMSAA uten noe klaging fra skjermkortet så det burde kjøre greit på det meste.