Stenging av listeemner

Sancti

Terrorkatt
#1
Vi har nå luket ut og stengt en god del rene listeemner, sånn som "The Ongoing Topic" og "Hva hører du på". (Nei, vi er egentlig ikke ute etter å gjøre færrest mulig folk til lags for tiden, selv om det kan virke sånn. :svette: )
Det vi ønsker er at spillegals forum skal bli et forum som er mer konsentrert om spill enn det det har blitt nå, og derfor har vi en liten opprydning.

Fortvil ikke, dere kan fortsatt opplyse folk om deres favorittmusikk og yndlingsfilmer via profilen deres, der har det kommet flere felt som kan fylles ut.

Fra nå av vil alle nye listeemner bli stengt. Det finnes likevel unntak, for eksempel hvis man lager et emne som krever god begrunnelse i tillegg til oppramsing. Dette skal være emner som andre folk kan ha nytte av.

Et eksempel: "Hva er ditt favorittspill, hvorfor, og hva er det som gjør at akkurat dette spillet er så bra?" (ganske dårlig eksempel, men dere ser hvor jeg vil hen).
Her holder det ikke å skrive "FFVI - Fordi det er dritbra". Dette er ikke en god nok begrunnelse, og innlegg som ikke inneholder ordentlige begrunnelser vil bli slettet. En god pekepinn er å skrive noe som ser litt mer ut som en anmeldelse enn et slagord.
 

Sancti

Terrorkatt
#2
De største listeemnene er nå gjenåpnet (gi beskjed om jeg har glemt noen). Reglene om å poste noe informativt (annet enn artist og tittel) gjelder fortsatt (også i The Ongoing Topic, ja), og vi kommer til å slette innlegg av typen "tittel - artist". Skriv noe informativt om det du lister opp som kan være til nytte for andre brukere.
Vi tar oss retten til å stenge emner igjen hvis vi ser at de ikke fungerer.

Beklager alle fet-skrift-innleggene i de gjenåpnede emnene, men det finnes enkelte som trenger å få ting inn med teskje av og til. ^_^ Jeg vil bare være sikker på at alle ser det slik at de kan gjøre noe med det og unngå stenging av emnene igjen.