Straight Outta Tøyen - 27-29. januar

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
HEI DU!

Jepp, jeg veit du har gledet deg til neste kapittel i Spillegals Supersexy Spillstreamer og den er bare noen uker unna!



Som et samlet internett har synset på den siste tiden stemmer ryktene om at gjengen denne gangen går gangsta med Grand Theft Auto: San Andreas som vil TV-spilles fra fredag til søndag ettermiddag 27-29. januar.

Som vanlig stiller de fremste e-sportutøverne til spillmaraton, la meg presentere:

Sjutten:


Buggz:


Fetthest:


Justin Case:




Så hva skal vi igjennom denne gangen? Vel, selv med de kreizi gamingskillsa vi deler mellom oss kan det bli vanskelig å fullføre 100% men vi tar sikte på å kjøre gjennom alle oppdragene, samt alt det andre som er kult. Nå er det jo en del småkjipe greier som kan være greit å ta, siden du får en del heftige bonuser av det, men vi får se det an litt.

Noe dere ønsker å se? Noen dere ønsker å se? Noe spesielt på noen dere ønsker å se?
Kommer du innom? Er du gira på å se på? Kommer du til å fortelle alle vennene dine de skal se på?
Har du meninger om fuckings grønnsaker?

CUNTDOWN 3 UKER OG 3 DAGER BITCH MOTHERFUCKER!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Regner med det er snakk om PC-versjonen med mods?
 
#3
Kan ikke komme pga. obligatoriske forelesninger som varer hele dagen på fredag og mandag, men jeg skal i det minste se i hylla om jeg har et spill jeg kan ofre for konkurransen.

Ellers håper jeg på en stream uten ananas på pizzaene
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#7
Bor på Tøyen igjen da, så kanskje jeg beærer dere med mine ræva GTA-skills.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
Tar gjerne turen innom
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#9
Jeg kan godt si at jeg kommer, men det er ikke sikkert at jeg kommer.
 

Javi

elsker dette landet
#11
Frister veldig å ta turen innom Tøyen denne gangen også, prøver å holde av dato!
 

demake

Seksuelt godteri
#13
Tviler vel på at folk kommer til å slåss om å få gjøre det jævla aidsete missionet.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#15
Testa ut Begivenheter på toppen av siden her og lagde denne, klikk ja!

I tillegg har jeg mottatt den første donasjonen til konkurransene våre, takk til neocon for Mass Effect 2!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#17
Hellayease, og alt tyder på at forekommende helgs spillstream blir den beste hittil så om ikke kroppene deres er klare bør dere forberede de!

Som tidligere nevnt kjører vi igjen konkurranser og tar gjerne i mot spilldonasjoner, og i den anledning har elskede K999 sendt meg Dead Rising 2, Deus Ex og New Super Mario Bros. (i plast!) så en bøtte med kred til deg!

CUNTDOWN 5 DAYS TO GO MOTHERBITCHES
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#18
Hva er det jeg skuer redigert inn i førstepost? Takk til Agra for denne streamens logo you bitch motherfucker, den er så fet den kommer her og!



Spennende nok mangler vi av alle ting selve spillet nå kort tid før helgen, men jeg skal i dag ringe alle sjapper som muligens kan selge det så krysser vi fingrene! Resten satser jeg på ordner seg fortløpende, dette blir gangsta gangsta gangsta, murdah murdah murdah! Tenker å twitre litt selv så om andre også inviterer sine venner til å se på blirt jeg en glad Justin!

CUNTDOWN 2 DAYS TIL Å GÅ BITCH!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#20
Er muligens litt vanskelig å se forskjell på folka der og folka i spillet. Men det er en bakgrunn for alle her.

Buggz er kanskje lettest. Han har på seg ryu-drakten fra forrige stream.
JustinC har det bittelille hakeskjegget jeg så på et bilde av han på spill.no pluss TheMole™.
Sjutten. Var verre. Han har ikke så mange definerte trekk at det var så lett, så jeg gav han FFVII kula på armen og shinra-corp-tekst-logoen (håper den ikke er speilvendt), ikke den rød boksen rundt, på ermet. Vurderte å putte en løk i stedet for pistol i hånda, men tenkte at dette skal være til heder, ikke til skam.