Stranglehold

#1


John Woo presents: Stranglehold

Tatt rett fra forumet til Midway, demo kommer 8 August til Xbox 360. Demo til PC og PS3 kommer nok etterhvert.

Opprinnelig skrevet av Midway

Just what does the demo contain? Tons. The demo starts off the same as the singleplayer game, introducing you to the controls and combat of Stranglehold. The Hong Kong Marketplace has tons of interactions, lots of combat, plenty of gags, a couple standoffs, doves, and even some extra hidden content. You’ll be hard pressed to find a demo with this gameplay crammed into it.
Er litt spent. Er en stor fan av f.eks. Hard Boiled, så gleder meg til å teste spillversjonen.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#3
I USA slippes Xbox 360-utgaven 27. august, og PS3-utgaven 17. september.

I Europa kommer begge versjonene 27. september.

(wikipedia)
 
#4
Midway har også meget store forhåpninger om spillet:

SITAT
"[Stranglehold cost] around USD 30 million, so it's possibly the most expensive next-generation game in development to date," said Spiess, in an interview to be published next week.

"The early indications from retail and the consumers are there, so it is going to pay off."

"In order to recoup development money you obviously have to sell a lot of units, but what we're seeing to date is that we will sell those units. Stranglehold will be the top selling title this Christmas," claimed Spiess.[/b]
:rulleøyne:
 

Kilik

Lokal moderator
#5
Hm, jeg spår en flopp her, både salgsmessig og hos kritikerne.
 
#6
SITAT
Stranglehold will be the top selling title this Christmas," claimed Spiess.[/b]
Nåja, konkurransen er sterk i år, jeg kan med rimelig sikkerhet si at spillet blir neppe nummer 1.

Men jeg personlig har hatt et godt øye til dette spillet en god stund og gleder meg til å prøve demoen. Men magefølelsen min sier at denne tittelen havner i spillsamlingen min.

Satser på at det er kebab nattmaten som har "forstyrret" din magefølelse Kilik ;) Håper ihvertfall det.
 
#8
Nåja, med levering blir det vel ikke rare forskjellen på når du har spillet i hendene dine.

Eller...?

Aner ikke hvor lang tid det tar å bestille spill fra USA/Canada eller hvor enn dere kjøper import spillene deres fra.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#9
360-utgaven kommer jo ut en hel måned tidligere i USA enn i Europa. Det er nok en stund siden de sluttet å frakte post over Atlanterhavet med dampskip :p
 
#10
SITAT(kakarlsen @ 06.08.07, 16.29) 76352
360-utgaven kommer jo ut en hel måned tidligere i USA enn i Europa. Det er nok en stund siden de sluttet å frakte post over Atlanterhavet med dampskip :p
[/b]
:hehe:

Niiiiiisj?! Du sier det altså?! :p

Jeg er nå klar over at selve frakten i seg selv ikke tar så lang tid.
Men det kommer også an på hvor mye du er villig til å betale for å korte ned ventetiden.
Og det er heller ikke et ukjent fenomen at enkelte nettbutikker har en tendens til rote det til,
noe som igjen resulterer i at man venter på et spill fra utlandet som allerede er i butikkhyllene her.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Det kommer vel strengt tatt an på hvor mye man er villig til å betale for å forlenge ventetiden. Vi tar The Darkness som et eksempel: Fikk det en uke før det kom i butikk i Norge, og betalte 430 kroner totalt. New Super Mario Bros. fikk jeg vel flere uker før det kom til Norge, til den nette sum av 360 spenn. Og sånn går nu dagan.
 
#14
SITAT(Hazen @ 06.08.07, 18.59) 76364
videogamesplus bruker sjelden mer enn 4 dager på og få spillet på døren min med Dhl.
[/b]
Og da koster dette deg i gjennomsnittet ?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#15
Jeg har aldri brukt DHL til frakt fra VG+, men vanlig post koster ca. 40,- for et vanlig spill. Har aldri tatt mere enn 4-7 dager før jeg har hatt spillet i postkassen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Samme her, må jeg si. Videogamesplus har sensasjonelle leveringstider; eksempelvis bestilte jeg Pokemon Diamond på en lørdag, og jeg fikk det i postkassa på tirsdag. Hadde sannsynligvis tatt lengre tid hvis jeg hadde bestilt det fra ei norsk sjappe. En ekstra bonus er at de alltid skriver $20 som verdi på pakka, slik at man slipper moms. ^_^
 
#17
SITAT(Yetipants @ 07.08.07, 17.36) 76486
Samme her, må jeg si. Videogamesplus har sensasjonelle leveringstider; eksempelvis bestilte jeg Pokemon Diamond på en lørdag, og jeg fikk det i postkassa på tirsdag. Hadde sannsynligvis tatt lengre tid hvis jeg hadde bestilt det fra ei norsk sjappe. En ekstra bonus er at de alltid skriver $20 som verdi på pakka, slik at man slipper moms. ^_^
[/b]
Hmmm..

Videogamesplus you say?...
Må du be spesifikt om å få skrevet av litt på verdien? Eller er det standard rutine for alle kunder ?
Får vel sjekke det ut :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Som skrevet skriver de alltid $20 som verdi på pakka. -_-
 
#20
Demoen er nå ute:

Opprinnelig skrevet av Major Nelson

Price: Free
Availability: Not available in Germany
Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD,DRUG REFERENCE,INTENSE VIOLENCE] Play as Inspector Tequila in this single-player demo and engage in cinematic firefights, inspired by John Woo, blasting your way through a fully destructible Hong Kong marketplace.
Size: 1.28 GB
Har ikke testet selv enda, men hører at det er problemer med demoen/Live nå. Skal prøve i løpet av kvelden.