Street Fighter 3rd Strike

#1
Trenger et generelt topic for detta spillet!
Kan jo starte det med å si at jeg og Wallace spilte ca 20 kamper for noen dager siden, det endte med ca 20-0 til Wallace! Ah, det er digg og være mann liksom... :ler:

Andre som har begynt eller spiller detta etter SG gathering'a?
 

EagleJin

Bear Necessity
#3
Spillet blir bare bedre og bedre, og jeg liker å tro at jeg følger med :p
Spiller stort sett mot Red Hawk, og spillestilen blir veldig tilpasset hans defensive/offensive spillestil..
Vurderer å legge bort Dudley og satse mer på Alex fremover. Noen må erstatte tapet av Blanka, og han blir den som passer best, heh.

Cinos: Vet ikke om det finnes PS2 PAL, men NTSC har kommet og følger med i am. versj. av anniversary-pakken.

JINsama: game det neste gang kanskje? ;)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#4
Sykt at jeg faktisk vant en kamp i den turneringen, button-masher :p
Synes uansett det var ett veldig fett slossespill, er ikke så glad i Tekken og de andre 3D fighting-spill... men hvilke formater er det på? bare ps2 og Xbox? jeg har kun GC... :(
 

EagleJin

Bear Necessity
#5
Da kan man vel trygt si: "kjipern"... Så langt finner du det kun til ps2 og eks-båks
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#6
Er det egentlig noen bra slossespill i 2D til kuba? Har bare Super Smash Bros. Melee og jeg vil ikke kalle det ett fullblods slossespill...

Beklager at jeg er off-topic...
 
#7
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra+23.11.2004, 19.08-->
Er det egentlig noen bra slossespill i 2D til kuba? Har bare Super Smash Bros. Melee og jeg vil ikke kalle det ett fullblods slossespill...

Beklager at jeg er off-topic...
139875​
[/b]
Joda.

Naruto (kun utgitt i Japan, dog) ... Ikke spilt det, men har hørt/lest at det er ganske bra.

---

<!--QuoteBegin-Hyulvinji

Vet ikke om det finnes PS2 PAL, men NTSC har kommet og følger med i am. versj. av anniversary-pakken.
... Æsj. Jeg som kjøpte PAL-versjonen av den pakka. :flau:
 

SHDR

Gullmedlem
#8
Jeg har begynt å spille det en del. Satser på at jeg skal bli sånn passe bad-ass. Jeg lever litt på at jeg slo Red Hawk en gang. Forøvrig den eneste seieren jeg hadde utover en eller annen luring i turneringen. Jeg spiller DC-versjonen, som er rimelig udugelig, mest på grunn av den ekstremt elendige d-paden. Nå skal jeg bestille meg en X-Arcade med DC, Xbox, PS2 og GC-convertere, dog, så da blir det liv i leiren likevel. Jeg skal rocke det spillet.
 
#9
Den ene kampen husker jeg godt. Nesten litt for godt.. :p

Får vel trene en god del nå, siden det er ikke så lenge igjen til det blir ny turney. Men denne gang blir det ikke noe som heter pad, og forhåpentligvis ikke framover heller i SF noen gang.

Kara cancels er en av de tingene som gjør spillet mye kulere, og gjør mer trening mer interessant.

*Shingokusatsu på som alle som prøver seg på kara cancel* :D
 

SHDR

Gullmedlem
#10
Kara Cancels? Kan noen gi meg noen tips til trening? Programmeringsmodusen er smarte saker, men jeg kan ingen comboer enda, så jeg har problemer med å sette dem igang for å trene på dem. Dessuten er det kjedelig å måtte inputte ett minutt med data bare for å trene på en eneste move.

Men bare vent ... jeg skal voldta. X-Arcade, be mine tonight!
 
#11
Kara Cancel er når du tar et move, og innen to frames avbryter det med kast. Alle kan avbryte moves til kast, men noen kan avbryte til special move.
Ken feks kan ta crouch HK --> SRK. For de som så på turney'n på GP når Gutti spilte, så tok han den SRK-versjonen for å ta SRK, SRK combo.

De beste moves'a å ta kara cancel på er de som får deg lengst framover. Jeg synes det er ganske lett med Gouki's f+MP~LP+LK
(For de som ikke vet, så er "~" med en gang etter at en har tatt en teknikk. Er slik i "Tekken-språket" :)P) i hvert fall.)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
Jeg har spilt DC-versjonen (selvsagt ikke med standardkontrollen) mer eller mindre seriøst i noen måneder nå, men grunnet det faktum at jeg bor i en liten bygd med knapt tusen innbyggere er det tynt med seriøse motstandere. Det går i all hovedsak med Ryu, men jeg kommer nok til å tørre meg på noen av de "nye" karakterene snarest.

Errr, sagkurs.........


Noen skrekkhistorier om folk som har saget seg i hjel senere...

Eller ikke... Kanskje en gang i fremtiden...
 
#13
Hey endelig en fornuftig tråd :tommelopp:
Hvis noen har noen spørsmål om 3rd Strike er det bare å spørre i vei.
Ikke det at jeg er noen ekspert men sitter på endel kunnskap om spillet.

Har forresten posta noen matchvids i vid tråden så gi gjerne litt feedback på de.

Hey JINsama hvordan går det med Elena'n din? Ganbare Yo ^_^
 

SHDR

Gullmedlem
#14
Jeg driver og øver meg litt med Elena selv. Hun er ikke helt lett å få kontroll på. Passe uforutsigbare animasjoner, men pussig spillestil, og ingen angrep som er fryktelig egnet til å holde motstander på avstand. Veldig mange straffbare moves, men knallbra slidemove.

Jeg gleder meg til X-Arcaden min. Da begynner man å spille for alvor.
 
#15
Opprinnelig skrevet av Inno@24.11.2004, 22.20
Hey endelig en fornuftig tråd :tommelopp:
Hvis noen har noen spørsmål om 3rd Strike er det bare å spørre i vei.
Ikke det at jeg er noen ekspert men sitter på endel kunnskap om spillet.

Har forresten posta noen matchvids i vid tråden så gi gjerne litt feedback på de.

Hey JINsama hvordan går det med Elena'n din? Ganbare Yo  ^_^
140644​
Halla Inno, kult at du har regga deg her!

Jeg kan bekrefte at denna karen har schnøring i SF 3rd Strike!
Elena'en min går treigt, det er mest pga at jeg driver å tuller rundt med stick'e.
Så det har blitt litt Akuma i det siste med noen Ken kamper, spiller mot Wallace da.. så da rundene går fort unna.. :ler:
 
#17
Shadar: Jeg tror ikke du vil spille SF på X-Box Live, snakka med Gutti om det.. og det var visst IKKE aktuelt. :ler:
For å si det sånn, det var ikke helt lag-free..
 
#19
Funker fett å spille på live hvis man holder seg til Europeiske matchups..
Blir laggy å spille mot Amerikanere/japanere though
 
#20
Jeg, Netrom og Raider spilte litt SF 3rd Strike idag..
Jeg vant 2 kamper over Raider med Gouki, så satt Netrom som vinner resten av de 12 kampa.. :ler: Jeg og Raider bare bytta på å tape..
Netrom brukte Ken stort sett, Raider var Gouki og Ryu.. jeg bare Gouki.

Får stadig bekreftelser at jeg suger rumpe i SF. :tommelopp: