Street Fighter IV Event 28 Februar!

#1


Vi i Round1ko arrangerer en Street Fighter IV launch event og her er all infoen dere trenger å vite. Bare spør om det er noe som er uklart. Håper mange har mulighet til å komme!

Påmelding fra kl 12.00 på selve turneringstedet , og i denne tråden. (blant annet)

Dato
Lørdag 28 Februar

Sted
SubScene (konsertsalen) Kirkegata 34 (Ved siden av GAME sjappa, aka gamle spiderman)

Turneringsform
Double Elimination.

Turnerings regler
Innledende runder , best av 3 kamper , 2 runders kamper. Vinneren av en kamp må beholde sin karakter , mens motstander kan skifte.
Man taper runden hvis man trykker PS3 , Xbox eller start knappen.(pauser spillet) Det er likevel mulig å fortsette dersom motstanderen vil det (ingen taper runden og spillet fortsetter).
Banned : Seth
Timer:99 , Health : standard

PÅMELDINGSLISTE (Oppdateres hele tiden)

ps. Posteren er ikke 100% ferdig, men ferdig nok.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#3
Bor desverre på feil kant av landet, ellers skulle jeg gjerne deltatt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Jeg er der, hvis ikke for noe mer enn å sjekke ut community. Og kanskje ta en runde.
 
#5
Her var det jommen dødt, kunne en mod flytta denne tråden ut herfra og over til sosial spilling delen? takk
Klem :)

Jeg kommer iallefall hehe!
Lykke til alle som dukker opp, nytt game, nye venner og masse og lære :D
 
#6
Jeg vurderte faktisk å fly til Norge for å bli med, skal se om jeg finner noen billige billetter! Jeg har allerede starta å spille, in my mind :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#8
Kjempefint arrangement, var innom og positivt nok så jeg masse engasjerte gamere og lang påmeldingsliste! Snakket med noen av arrangørene, hyggelige oppegående gutter, som antagelig dro alt i land etter at jeg gikk. Fikk desverre ikke deltatt eller vært rundt hele dagen, men neste gang!