Street Fighter IV

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#1

Lodin

Der Waaaah
#2
Det der er ikke særlig realistisk. Ryu er som kjent japaner, men den bulen hans tilsier noe helt annet. <_<
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#3
Hvor tror du han henter kraften til hadouken fra?
 

EagleJin

Bear Necessity
#6
SFIV - samtale med utvikler - part 1:

SFIV - samtale med utvikler - part 2:

Endelig noe bevegelse å se fra spillet! 3D-grafikken så ut som kamerabruken i T5 en stund, helt til jeg så at kun omgivelsene ble vridd, men ikke figurene selv. De sto like rett, head to head, som vanlig. Ingen semi-sidestepping eller liknende crap som tar bort følelsen av at gameplayet er 2D.
:D
 
#7
Jeg veit ikke helt hvorfor, men jeg litt små skuffa. Forventet noe bedre etter å ha sett trailern, men spillet er jo ikke ferdig. Så man veit aldri, kanskje hvis jeg får se min Chun så blir alt bedre...:elsk:

Håper bare at det kjører mer japan paint style som de hadde på trailern :)
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Utifra noen skisser som ble posta i forrige uke har de slanka låra til Chun, så nei. :(

Men dette ser bra ut. Ganske unik tegna stil i forhold til alle andre fightere som slippes for tida.
 

Lodin

Der Waaaah
#9


Møt den nyeste karakteren dere ikke kommer til å spille som, Crimson Viper. Hvis du myser kan du tydlig se at det bare er Travis Touchdown fra No More Heroes i Drag. XD
 
#10
Kunne ikke vært mer Rip-off fra Vanessa i KOF2002, først var det Tekken med Zafina, som er nesten helt prikk lik Vice og nå Vanessa?

Hva skjer med det?
 
#12
jeg er SF fan men fy faen den animasjonen der var helt på tryne.
store føtter, svære bein.. whats up with that??
 
#13
SITAT(NiloPilo @ 09.01.08, 22.59) 97290
Kunne ikke vært mer Rip-off fra Vanessa i KOF2002, først var det Tekken med Zafina, som er nesten helt prikk lik Vice og nå Vanessa?

Hva skjer med det?
[/b]
Hææ ? Ja faen jeg trodde det var Vanessa fra King Of Fighter 99, lol prikk lik jo ?
ja samma med Zafina hu er også rip of av Vice fra KOF 98

SNK burde kanskje saksøke dem :p