Street Fighter Third Strike Tournament

EagleJin

Bear Necessity
#1
"Inside"-info forteller meg at en Street Fighter-turnering skal gå av stablen på Spiderman 2. desember. Håper ansvarlig tar seg tid til å informere om oppsett, klokkeslett, påmelding osv, for nå er det på tide med en ny turnering :D

Kom væpnet med oppgraderte 3s-skills, eller grav frem old school-ferdighetene. En vet aldri hvor langt en når dersom man ikke prøver.
 
#2
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeei! IKKE 2 des! FFS! Well well, da får ikke folk se mine 3s skills enda da :(

Lykke til alle sammen!
 

EagleJin

Bear Necessity
#4
Mail sendt :D

pwnage!
 
#6
Påmeldt og klar til å treffes... :p
 
#7
Jeg kommer nok!
Men bare usikker på Urien, Ryu eller Yang......

Er det double?
Er det double eller single så er det hallo Urien iallefall


Edit:
får ikke logget på mail, men jeg er med ^^
 
#8
Jeg har ikke fått noen tilbakemelding fra Gutti angående regler, men jeg regner med det er double elimination. Det er ikke team.

Om du ikke får sendt mail må du nesten hoppe innom Spiderman i morgen så du får regget deg. Gutti sa i hvert fall at påmelding skjedde pr. epost.
 
#9
SITAT(sortulv @ 30.11.06, 21.33) 38320
Jeg har ikke fått noen tilbakemelding fra Gutti angående regler, men jeg regner med det er double elimination. Det er ikke team.

Om du ikke får sendt mail må du nesten hoppe innom Spiderman i morgen så du får regget deg. Gutti sa i hvert fall at påmelding skjedde pr. epost.
[/b]
Jaja, jeg får prøve å sende ikveld da... Skal du dit pus? Lenge siden :(
 
#10
Jeg er desverre opptatt med andre ting, men det kan hende jeg kan få med meg finalen.
 
#11
SITAT(sortulv @ 01.12.06, 10.36) 38439
Jeg er desverre opptatt med andre ting, men det kan hende jeg kan få med meg finalen.
[/b]
Det er bra siden jeg er i den! Neida hehe, skal prøve mitt beste. GO URIEN POOOOOOOOOOOWAH
 
#13
Var morsomme kamper, men etter en nervepirrende finale gikk Eaglejin av med sieren! Han eide sin egen lillebror Red Hawk i finalen. Det kan nesten virke som om 'Alltid tape for lillebror' forbannelsen er brutt!

Top 3:
#1. Eaglejin - Alex
#2. Red Hawk - Gouki
#3. Glen (Sp?) - Ryu/Shawn

Var på tide at Team Kolbotn eide litt spør du meg. Chief Gutti var konferansier/kommentator, men virka mer intressert i å fortelle om Street Fighter history enn å kommentere kampene. :p

Nukleuz og Tricky blei cornertrappa av Gapatrosten, og kunne ikke komme.
Robbie3s prioriterte jobbing fremfor turnering... (Noe som er helt uhørt!)

Satser på Guilty turnering neste gang!
 
#14
SITAT(Wallace @ 03.12.06, 22.36) 39000
Var morsomme kamper, men etter en nervepirrende finale gikk Eaglejin av med sieren! Han eide sin egen lillebror Red Hawk i finalen. Det kan nesten virke som om 'Alltid tape for lillebror' forbannelsen er brutt!

Top 3:
#1. Eaglejin - Alex
#2. Red Hawk - Gouki
#3. Glen (Sp?) - Ryu/Shawn

Var på tide at Team Kolbotn eide litt spør du meg. Chief Gutti var konferansier/kommentator, men virka mer intressert i å fortelle om Street Fighter history enn å kommentere kampene. :p

Nukleuz og Tricky blei cornertrappa av Gapatrosten, og kunne ikke komme.
Robbie3s prioriterte jobbing fremfor turnering... (Noe som er helt uhørt!)

Satser på Guilty turnering neste gang!
[/b]
Gratulerer så mye!!!
Faen takk for at du ringte :p Var fun gaming da :)
 
#15
Congratz guys! Synd at jeg ikke kunne være der å vise mine "nye" skills med Chun Li, men neste gang!