Super Hexagon på ipøn ipæd og snart pese. etterhvert ændråid åsså

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#1
JA!

Dette er da et spill. Et hardt og vanskelig spill og i starten overlever man sjelden mer enn 8 sekunder. Men så begynner ting å sitte litt mer og man begynner å nærme seg 20. Også kanskje 25. Kanskje til og med 30? OJOJOJ 35? 40! :O

Spillet går ut at på du er en trekant fanget inni forskjellige former med som oftest bare en utgang. Du beveger deg deg i sirkler og disse formene du er inni krymper så du må komme deg ut av dem. alt dunker i takt med musikken og hvert "lag" er også i takt med musikken. Så musikken i spillet hjelper deg til å klare noen av de mer avanserte bevegelsene siden man da trykker i takt.. Noen andre klarer sikkert å forklare bedre enn det jeg klarer, men det er ihvertfall et spill som det står agradula bakpå. fifaen.


Grafikken er enkel, men funker. Musikken er knallfet og laget av Chipzel som jeg aldri hadde hørt om før, men som lager fede chiptunes.

http://superhexagon.com/

appstore-link?

Justin digga det. Jeg digger det? Er det fler som digger det?
og til kak og dere andre. Det kommer til pese om to uker eller no, og til android litt senere så dere får bare vente. Jeg vet ihvertfall at jeg også skal ha det på datapese. :)

post screenshots av hvor mange sekunder du har overlevd på de forskjellige banene.

Nevnte jeg at den letteste modusen er hard? Nei? vel jeg gjør det nå. takk for meg.

53 sek på Hexagon og 30 sek på
Hexagon

  1. Ganon :penga:
  2. Agradula: 95:04
  3. Sofie: 86:09
  4. JustinCase: 78:40
  5. Kyllingmannen: 71:46
  6. Yetipants: 69:21
  7. TheNormalGeek: 66:55
  8. Nicholas: 65:42
  9. Ganon: 52.17
  10. Shinra85: 41:32
  11. _____________
Hexagoner
  1. Ganon :penga:
  2. Sofie: 68:53
  3. Agradula: 67:46
  4. JustinCase: 61:03
  5. Ganon: 24:13
  6. Yetipants: 13:49
  7. Nicholas: 2:19
  8. _____________
Hexagonest
  1. Ganon :penga:
  2. Sofie: 28:39
  3. JustinCase: 23:03
  4. Agradula: 21:32
  5. Nicholas: 3:59
  6. _____________
Hyper Hexagon
  1. Ganon :penga:
  2. Sofie: 52:43
  3. Agradula: 38:56
  4. _____________
Hyper Hexagoner
  1. Ganon :penga:
  2. Sofie: 53:41
  3. Agradula: 23:02
  4. _____________
Hyper Hexagonest
  1. Ganon :penga:
  2. _____________
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#3
Lasta ned, klar for raeg

Edit: hah! 3.11 sekunder....
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#6
Oooh yeah, noenganger skjønner man tidlig i hvilken retninge dette går når to møtes, og det var ikke mange sekundene uti mitt første spill at jeg ikke bare døde, men forsto at dette kan jeg bruke en masse tid på.

Vil ikke prøve å forklare hvordan spillet funker men det burde testes, koster nesten ingenting og har en helt utrolig måte å gjøre deg litt og litt bedre etterhvert som man spiller så man sakte men sikkert klarer de etterhvert drøye utfordringene. For min del ga det meg en kontinuerlig mestringsfølelse og teaset meg med hvor mye lenger jeg kan komme.

Ellers må det nevnes det kjapt ble installert på Nossens iPad men han hatet det. Men han liker Angry Birds.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Få se Hexagoner og Hexagonest-rekordene dine'a.

Nei, måtte jo så klart kjøpe faenskapen jeg også og spilte det i noen minutter, er ikke helt på screenshot-verdig nivå ennå men de folka som påstår at "hvis du holder i seks sekunder så gjør du det bra" må bare skaffe seg litt selvrespekt ass.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Det viktigste er ikke å vinne, men å slå Nicholas.

 
#12
Blir det ikke enklere å bare poste tiden m/vanskelighetsgrad så får Agra mekke en highscore liste i førsteposten som han kan redigere etterhvert? Har forresten 24.13 på harder.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#17
Hexagon? Hexagoner?

edit: Redigerte inn på Hexagon, som jeg regnet med var der du begynte å nærme deg.