Super Mario Galaxy ikke før neste jul?

Kilik

Lokal moderator
Så og si alle store Nintendo-spill bruker å bli utsatt med et halvår eller tre, så dette er ikke akkurat overraskende.

Tipper det dukker opp i september/oktober. Nintendo har uansett spill som Metroid Prime 3, Fire Emblem, WarioWare, Pokémon Battle Revolution, Battalion Wars II og Super Paper Mario å fore oss med i 1.halvår...

Lodin

Der Waaaah
Det til tross for at de fleste hos Nintendo har innrømt at en av de store feilene med GC og N64 var at det gikk altfor lang tid mellom de virkelig storspillene og dette skulle de rette opp med Wii.
Nintendo is fucking us again! :argh:

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Urk, gi deg`a! Når har storspillene skuffet for å si det sånn ;) Tar gjerne en ekstra omgang med Twilight Princess eller Far Cry.

CyberK

Finner ikke på noe.
lol ps3 er såmye bedre lizm lol!!!1

Men lover ikke alle konsollprodusenter gull og grønne skoger før de slipper en ny konsoll? Hvorpå det viser seg at de ikke har så jævlig mye heite saker før en god stund etter launch. Nintendo may be fucking us, but by now Wii should be used to it.

D

Deleted member 1518

Gjest
Nintendo Wii har vel bare en fristende launchtittel, så å vente på flere kule spill er faen uaktuelt.

Lodin

Der Waaaah
Irriterer meg bare at de fint kunne tatt seg råd til å hyre inn flere folk for å lage flere spill. Feks. kunne de snappa opp folka fra Clover når det nylig ble lagt ned og satt dem på en Wario platformer eller et nytt Star Fox.
Flere spill Nintendo! :argh:

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Ok det er jeg enig i :D Du vant :$ Nintendo kunne gjort det bedre... Men de fucker oss ikke :grr:

Ahhahhaaa.... 8, snart 7 dager igjen :elsk:

Endre

Ødela forumet
SITAT(Lodin @ 30.11.06, 19.16) 38291
Irriterer meg bare at de fint kunne tatt seg råd til å hyre inn flere folk for å lage flere spill. Feks. kunne de snappa opp folka fra Clover når det nylig ble lagt ned og satt dem på en Wario platformer eller et nytt Star Fox.
Flere spill Nintendo! :argh:
[/b]
Jeg innbiller meg at Clover-folka kan få jobb sånn ca. hvor de vil, og jeg innbiller meg også at de vil ha noe friere enn hos Nintendo, kanskje starte noe helt uavhenig? Jeg håper forresten Nintendo får fart på lokaliseringa med PAL-spill til Wii ... :/

Kilik

Lokal moderator
Synes ikke det er noe i veien med Nintendos egen lineup som inkluderer nytt Zelda, Metroid Prime, Mario, Pokemon og Super Smash Bros. det første året (!) samt WarioWare, Super Paper Mario og Forever Blue.

Tredjepartsstøtten er derimot alt for svak. Foruten Trauma Center, Rayman, Marvel og Madden har den tredjeparts lanseringslineupen generelt fått dårlig kritikk. Videre er det heller ikke alt for mange titler å snakke om sammenlignet med de andre konsollene. Elebits og Sonic kommer til våren, Sims til sommeren, Heroes til høsten mens Resident Evil: UC og Final Fantasy: CC kommer om ett år eller to kjenner jeg Capcom og Square-Enix rett.