Super Mario Galaxy

#1
La merke til at ingen har åpnet ett emnet om spillet, så jeg tenkte jeg likesågodt kunne gjøre det.

Så, hva synes dere?
Forresten, her er litt mer informasjon; På Gamespot selvsagt..

Jeg ble utrolig positivt overrasket. Det er digg å vite at Mario er tilbake i full 3D, og denne gangen vil spille i verdensrommet, dersom navnet forteller oss riktig. :p Utifra filmen de viste på pressekonferansen kan det iallefall virke slik, det virket som om Mario hoppet/fløy fra og til små "planeter".

Litt vanskelig å skjønner akkurat hvordan man styrer Mario, men regner med at det er en god kombinasjon mellom å bruke både selve kontrolleren og den joystick'n(eller er det nunchakos de kaller det?).

Hva synes dere?
Hvordan tror dere kontrolleren vil funke?
 

K999

Keystone State Of Mind
#2
Synes dette så veldig kult ut :D
Det er bare positivt at Mario er tilbake i 3D.
Og det så ut som at alle plassene var runde akkuratt som Planeter men det minnet meg om Animal Crossing - Wild world. (positivt)

Jeg tror kontrollen kan bli bra på dette, hvis du flyr så blir det vell akkuratt som et fly spill, me kontrollen. :D

Vi får vente og se, gleder meg. :)
 
#3
Var spillet som kanskje opptok det meste av oppmerksomheten min på pressekonferansen, utenom Zelda selvfølgelig. Synes ideen er interessant, og så minst en boss i spillet som så veldig imponerende ut. Forhåpentligvis får vi vite mye mer og se mye mer av dette spillet før messen er over. Men det er uten tvil ett musy-buy kjøp.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Om noe, så skal det ihvertfall bli spennende å se om Mario Galaxy kan bringe like nye nytt som Super Mario 64. Planet-opplegget har liksom allerede blitt kjørt i Ratchet & Clank et utall ganger allerede. Blir nok ikke spillet som selger meg Wii-en, men jeg skal nå ha en uansett og da kjøper jeg det nok. :p
 
#5
Ja, jeg må si at jeg gleder meg til dette. Håper de finner tilbake til N64 magien. Håper det blir lagt ut enda mer info i løpet av E3.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#6
Tilfredstillende å vite at Mario 128 faktisk var i arbeid.
 
#7
SITAT(Nicholas @ 10.05.2006, 18.00) 2382
Om noe, så skal det ihvertfall bli spennende å se om Mario Galaxy kan bringe like nye nytt som Super Mario 64. Planet-opplegget har liksom allerede blitt kjørt i Ratchet & Clank et utall ganger allerede. Blir nok ikke spillet som selger meg Wii-en, men jeg skal nå ha en uansett og da kjøper jeg det nok. :p
[/b]
Men så var man ikke noe ute i verdensrommet i Ratchet & Clank serien, og man kunne dermed ikke hoppe fra planet til planet. :unsure:
 
#9
Ser ikke alt for mye frem til dette, men skal ha det fordeom.
Mario i Galaxyen, lurer på hvorden det vil gå..

I en utav videoene på GameSpot, nevner en fyr at man styrer Mario med Joysticken(selvsagt), og hvis man bare rister i fjernkontroll-lignende delen, vil Mario utføre en tornado spin, som b-ned angrepet på SSBM.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Nei, Super Mario 128 er fortsatt på vei til den nye Nintendo-konsollen Nintendo 128. Mario Kart 128 og Pilot Wings 128 er såvidt jeg vet bekrefta launch-titler.
 
#13
Veldig off-topic, men alle disse 128 spillene minner meg på at jeg før Wii ble annonsert trodde Revolution ville hete Nintendo 128. Jaja, Nintendo overrasker alltid.

Når det gjelder on-topic igjen, så gleder jeg meg nok mer til 128 enn Galaxy. En ekte etterfølger til det geniale Super Mario 64 er skikkelig tiltrekkende ^_^
 
#15
Uff, tok ikke at Nicholas tullet. >.<
Jeg må virkelig slappe av litt og lese gjennom postene litt bedre før jeg går til konklusjoner og poster ting helt uten mening =/
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#17
Og hvilken sammenheng hadde classic controller med Mario? Du vet at Super Mario Galaxy er bygd til å bruke wiimote/nunchuck-combo?
 
#18
SITAT(Buggz @ 23.11.06, 00.37) 36289
Og hvilken sammenheng hadde classic controller med Mario? Du vet at Super Mario Galaxy er bygd til å bruke wiimote/nunchuck-combo?
[/b]
nei... :( sry... men fant det ut etterhvert på videoen... skal endre den jeg :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#19
Ingen unnskyldning eller endring nødvendig her, det var bare en måte å informere deg om det. ;)
 
#20
oki :)

Digger dette forumet... ikke noe flaming eller noe :elsk:
Godt eksempel på et godt forum :D
Foreløpig ;) har ikke vert her mer en 2 dager da men :p å har ikke mer enn 12 posts så :p men førsteinntrykket er bra :)