Svchost fra helvete

#1
Ok, her sitter jeg da med min bedritne haug av et fitteskrap... Jeg ahr nemlig fått et problem med en svchost fra helvete som liker å ta 100% cpu fra meg... Og da tenker jeg, det er jo bare blaster, sasser eller welcher wormene:D Og da går alt fint for det er enkelt på fikse.. Men nei da! Det viser seg etter samtlige søk med antivirus programmer og fixtools at jeg ikke har noenting i maskina som ikke skal være der. Jeg til og med leitet etter tette filer manuelt og jeg fant de ikke da heller.. Noen som har vært borti dette helvetes problemet? Eller hørt om noen som har? Eller som eventuellt har en jævlig god side som ikke google finner?

Jeg ahr prøvd å avslutte svchosten som tar så mye cpu, men da funker ikke lyden.. Også kommer det sånn low on memory drit... GI MEG NOE HEROIN!!

I need the help.. Jeg vet jeg kan formatere, hadde jeg bare funnet windows cd'ne mine... BLØØØØRRRGH!!
 
#2
svchost er en windows-prosess for nettverket. Vil heller tippe på at noe har knotet seg til etter en oppdatering av noe slag.
 
#3
Får opp det samme selv. Antivirus programmene finner dette som virus. Jeg har bare gitt faen lenge i det problemet. Må nok bare formatere, Norton Antivirus dugde ikke til jobben. Heller ikke Norman eller noen av de andre jeg har testa. Jeg fjerner det og så kommer det tilbake igjen. Hele tiden. Må vel formatere >_<

The Creature: Du bør nok finne frem de cd'ene og gjøre det samme :p
 
#4
Jeg fikk låne en WinXP cd med SP II på, så nå får jeg inderlig håpe på at mr.internet ikke fucker opp hæven jeg har stående under pulten...
 
#5
Jeg har hatt nøyaktig samme problem som deg Creature. Men det skjedde først etter at jeg installerte SP2. Tror det var rett før jul jeg la den inn, men etter det har bare pc'en gått tregere og tregere. Har akkurat formatert, og nå funker alt slik det skal. Men jeg skal ikke legge inn Sp2 igjen tror jeg.
 
#6
Og med det konkluderer vi at Sp II ikke har brakt med seg noe annet enn enda mere faenskap til det allerede upfucka windows systemet ;)

:tommelned:

ps. Har samme feil selv :)
 
#7
Skapte problemer for pappas programmer, xxx-dialer osv. :D
 
#8
Jeg har aldri hatt det problemet fordi jeg var så lur som å ikke installere SP2 in the first place :p
 
#9
jeg hadde ikke installert SP2 in the first place.. Har førsst installert det nå sånn at jeg ikke får det problemet igjen...