SW TOR preorder

#2
ok
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Star Wars Galaxies så mer lovende ut når det var under utvikling. Dette er generisk WoW-klone med altfor høyt budsjett til CG og voice acting.
 
#6
Historiene i swtor kan bli som mange små KOTORer hvis man tar på seg enorme skylapper og gulper nedpå et par kg pinex forte først. Så jeg kommer naturligvis til å prøve det.

Satser på at den ekstremt kraftige pc'en min tar det.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Det er et moderne mumerperger som ikke heter Conan, du kan kjøre det på en PC drevet av et hamsterhjul.
 
#9
Depositum :eng:

Sånn for limited så er det hue hue, men jeg skjønner at de ikke vil ha en launch ala WoW i statene.
 
#11
Nekter å tro at de lar en kanselere de forhåndsbestillingene.
Hørte faktis om en som bestilte fra Amazon.com , fikk pre-order koden på mail og kansellerte.
Burde jo funke, da det er en limited amount av pre-order keys som er laget ?
Spørsmålet er da heller om koden forsvinner ut av systemet da, eller den blir solgt til neste som bestiller.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Tenkte mer på de som er solgt via Origin, minkesystemet til EA. At andre folk lar en kanselere er helt vanlig.
 
#13
Tenkte mer på de som er solgt via Origin, minkesystemet til EA. At andre folk lar en kanselere er helt vanlig.
Sjekket litt, om du vil kansellere orderen må du sende mail osv.. Typisk EA ?
https://helptestorigin.secure.force...ll&breadcrumb=null&article=ka5E0000000Cb36IAC
Virker som rettighetene dine i butikken dems er meget begrenset.
Men kan jo ta sjangsen, tviler på at de legger til en utsendt nøkkel i systemet på nytt om du faktis får kansellert orderen.
 
#15
Joda, man må bare vente til folk har mista trua.

Spiller Star Wars Galaxies nå og det er jammen tomt. Men billig var'e.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Dette her virker ganske unikt, et spill som sikter seg inn mot to enorme fanskarer og ser like uinteressant ut for begge. Det skal virkelig skje noe oppsiktsvekkende i løpet av de siste ukene for at jeg skal få lyst på dette.
 
#19
Jeg skjønner ikke, er kravene høye eller lave? Brae eller dårlige? Kan MacBook Proen min fra i fjor kjøre det (i Windows)?

hilsen data domm

Sendt fra min iPad
 
#20
Hørte faktis om en som bestilte fra Amazon.com , fikk pre-order koden på mail og kansellerte.
Burde jo funke, da det er en limited amount av pre-order keys som er laget ?
Spørsmålet er da heller om koden forsvinner ut av systemet da, eller den blir solgt til neste som bestiller.
Kjøpte på Origin og kansellerte. Pre-order koden er ikke slettet fra kontoen min, så det går nok bra.

MBP fra i fjor kjører det glatt i boot camp.