SWAT 4

Novastrum

Feminist-elitist
SWAT 3 underholdte meg lenge, lenge og de nye bildene har fått meg til å glede meg skikkelig til fireren. SWAT 3 hadde veldig inspirerende leveldesign og påvirket meg mye når jeg laget baner til Half-Life. Vi har ikke fått vite mye om selve spillet enda, utenom at det har avansert ballistisk simulering og at den bruker havok-fysikk. Hvis det blir like taktisk og variert som SWAT 3, ved siden av den fantastiske grafikken, har vi virkelig noe å glede oss til.
Bildene (WOW): http://www.tothegame.com/screenshot.asp?screens=11119

EDIT: Var ikke Sierra lagt ned eller noe?

Novastrum

Feminist-elitist
Du har et poeng, men det kommer ikke før neste år, så vi får håpe at de gjør den delen bedre. Grafikken i SWAT 3 var ikke helt fantastisk når det kom, men det var fortsatt et av de peneste, pga. leveldesignet. :)

YAY, trodde det aldri skulle komme en oppfølger til SWAT3, dette er noe som absolutt må anskaffes når den tid kommer. Noen som vet hvem som lager spillet?

D

Doctor Downs

Gjest
Som novastrum sier så er level design noe av det viktigste når det gjelder grafikk (det og fysikk for min del). Bare se på Shenmue (særlig toeren). Den dag i dag er ikke den tekniske delen noe særlig å skryte av, men hvordan Hong Kong er bygd opp, lysene, fargene... Det er det som teller.