System Link?

Fyller året om 20 dager, og det skal feires med litt System Link. Har aldri prøvd dette, men vi blir seks personer, som alle vil spille. Derfor skal vi linke to Xboxer, og spiller 3 vs. 3. På Halo 2, selvfølgelig.

Hva koster en slik link-kabel? Er det bare å stappe i, koble opp mot to TVer som vanlig, og sette igang? Eller er det noe skikkelig avansert jeg må gjøre? (I hope not)

Takker for svar.

Tror det skal holde med en vanlig krysset TP-kabel. Den kabelen er mye billigere enn den orginale fra MS, og den kan kjøpes på f.eks. Clas Ohlson. Skal dere linke med mer enn 2 Xbox'er trenger dere ukrysset kabel samt en hub/switch.

Lykke til!

Takk.

Vanlig krysset TP-kabel? Fatteren jobber i Telenor/Bravida, tror du han kan skaffe en slik kabel der? Jobber med elektronikk og internett og slikt.

Greit, takk så meget for hjelpen. Så det er bare å koble Xboxene sammen, og så koble dem til TVene?

Krysset TP-Kabel/Nettverkskabel

Faren din kan sikkert skaffe en slik ja. Men husk at den må være krysset.

Skal bare være å koble sammen og starte opp på vanlig måte ja. Husk å velg system link ;)

Joa, da tror jeg jeg har det. Nå gjelder det bare å skaffe seg TVen fra stua, og ta den med ned i den koselige kjellerstua mi. Og få ut foreldra, selvsagt. Og skaffe pizza.

Dette blir fett, ja.

iTunes er fett.

Men seriøst, jeg tror nok Xbox LAN har en del Live ikke har, hvis det blir "spilling med gutta". Pizza f.eks.

iTunes er fett, ja. Kan godt ta det vekk hvis det irreterer halve SG? Jeg liker det programmet, gir blanke faen hva dere mener. Men hvis det skal fylle SG opp med meningsløse poster om meg og iTunes, da fjerner jeg det.

Jo, det blir litt ensomt å spille Live. Men det har sine fordeler. Men multiplayer er kjekkere hvis du har noen kompiser å spille med. Er blitt ganske lei Live nå.

Hvis du har en Switch/hub, trenger du bare to vanelige nettverkskabler, noe som jeg antar at du har.

Fatteren hadde en greie han hadde laget selv. To kontakter som passer inn i hullet bak der du setter Live-kabelen inn. Er det ikke der?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Revan@10.01.2005, 16.33
iTunes er fett, ja. Kan godt ta det vekk hvis det irreterer halve SG? Jeg liker det programmet, gir blanke faen hva dere mener. Men hvis det skal fylle SG opp med meningsløse poster om meg og iTunes, da fjerner jeg det.
161407​
Hint: å gi faen betyr å ikke bry seg. Hvis du ikke hadde brydd deg, ville du heller ikke ha skrevet det du gjorde.

:ler:

Hvis du hadde lest hva jeg skrev, så hadde du sett at jeg bryr meg om de meningsløse innleggene som havner på SG.

At de bruker tida si på å slenge dritt til meg, det er deres problem.

See? I don't care. Just stop the spam, please.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Revan@10.01.2005, 17.51
See? I don't care. Just stop the spam, please.
161447​
Yes, I say. Put an end to these minions of evil, these henchmen of the devil that threaten our good nation of freedom and independence! I LOVE GIRLS!!!!!!!!!!!!!!

D

Deleted member 91

Gjest
XD

Øhm. System link-spill ... Unreal Tournament? Crimson Skies? Halo 2 (duh)? Project Gotham Racing 2?

Den var fin. Skal se gjennom spilla mine i mårra, se hva jeg har. Blir vel Halo 2 det kommer til å gå i, tipper jeg.

har bare spilt live i det siste, og når jeg til helga skulle spille systemlink... umulig. Det gikk ikke ann å skyte headshot med sniperen (pga at det ikke finnes tegn til etterlegg ved noe tidspunkt) samme gjalt både carabin (er så utrolig elendig på navn) og battelrifle. Du har vel halo.... det er supermorsomt over systemlink.

Live er Gøy men System link er morsommere=)
blir så mye fetere når man har noen som ser på Skjermen din når man gjør no fett! hehe
Er Spess Gøy med Halo(1) over System Link=)
Håper de lager en Live lignendes sak til Halo(1).....hadde vert digg azz!

Ja men live er mer praktisk!! Spiller du via XBC da?? har ikke prøvd det, men er sikkert morsomt. Hvor god er du uansett?? "Gjengen min" skulle ha prøvd en skikkerlig kamp mot "klanen din" kunne ha blitt morsomt. Å ikke undervuder oss!! Det eneste som er synd med halo er at pistolen er det eneste brukbare våpnet! kunn slått av rocket (nesten helt intil, eller overraskelses angrep med den eller plasmarifla, eller sniper på veldig langdistanse...