TÜAs Store NextGeneration Gaming SlippSpillStream

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Hei dere!



Som snakket om på Spillexpo var fjorårets WiiU-slippstream stor moro men stemninga var ikke helt der for å gjenta det med PlayStation 4 denne helgen noe som selvfølgelig er helt i orden.

Men!



Det er jo fortsatt en artig idé så siden helgen er ledig arrangerer jeg med Tøyen Über Alles en stream fra klokka åtte ikveld, vi har både PlayStation 4 og Xbox One samt en haug med spill som skal testes på alle mulige måter. Som ved WiiU-streamen har vi fått en bunke titler fra snille bidragsytere, hva blir årets Tank! Tank! Tank!...?
Dere husker kanskje Tøyen Über Alles som et av norges tre beste spillquizlag (topp fire når SG-laget er med) som da er en gjeng kompiser som har drevet med spill i mange år, enten som journalister, skribenter, utviklere, butikkansatte og lignende. De lurker forumet men bare Mopey har skrevet noe særlig, enn så lenge!

Har ikke noe særlig med premier så blir ikke mye KONK men vi gjør alt chaten ber oss om, hadde vært kult om dere dukker opp der i løpet av kvelden og helgen!

Her er link, vi setter i gang i åttetiden og holder på så lenge vi orker!

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Liker hvordan PC-puppene er større enn Xbox One-puppene.
 

Mopey

チーズ
#3
Skulle gjerne hatt et capturekort og kjapt kurs om hvordan bruke det til Xbox One-streaming. Ellers blir det offscreen med kamera. M$ har ikke skrudd på ordentlig Twitch-integrering ennå...
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Møkkamicrosoft! Vel, det blir i det minste nostalgisk (på nextgenstream!).

Ellers tenkte jeg å nevne det er åpent for å besøke oss om man vil få testet litt ordentlig og/eller vil henge ut! Jeg passer de to koseligste hundene Wilma og Sigge så da kan dere møte de og.
Ellers er det attenårsgrense, vi har planer om et visst alkoholinntak utover kvelden så står ikke for noe jeg mener etter klokka elleve!
 
#5
Fett om folk stikker innom feeden, altså. Og spør om så mye som overhodet mulig.

Nå har vi fått snakka litt om greia da Filip var gjest hos oss i Spillmatic også, så forhåpentligvis er det flere enn bare SG som veit om dette :-D