Ta den ultimate FF-testen!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#1
http://www.thefinalfantasy.com/test/ffquiz.htm

Selv fikk jeg 96%. Jeg var usikker på spørsmål 8, 19 og 23 og gjettet på disse, men jeg klarte å gjette riktig på nummer 19. Klarte til og med et spørsmål om et spill jeg ikke har spilt. Sier litt om mine skills. Uansett var det en morsom test og jeg gjorde det mye bedre enn forventet. Klarte alle spørsmålene om FFVIII, selv om jeg ikke har spilt det på nesten fire år.
 
#2
Klarte respektable 32% Og det er seriøst bra siden jeg bare har fullført ett FF spill (FF5, for di som lurte) og såvidt vært borti noen andre.
Solid tipping skal vi ikke ser bortifra forekom litt... :p
 
#4
Jeg klarte 50 %, noe som er ganske brukbart med tanke på at det er årevis siden jeg har spilt noen FF-spill.
 
#5
Ryktene går rundt Square-kontorene at Ironfist klarte 130% på denne. Letters. Ingen pressemelding ennå, men de vurderer å omskrive alle spilla, for å takle denne nyheten.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#8
70 %. Huska hvem førstebossen i Mystic Quest var, hvem den første fiend'en man møtte i FFIV var, og hvilken krystall Galuf plukka opp. Men jeg bomma på omtrent hvert eneste FF7-spørsmål. Sier litt om hvor godt jeg likte det. :p
 
#9
53% :flau:

Jeg misforstå spørsmålet om hva den første byen i FFVII var, svaret burde jo være byen man starter i.

Så forstå jeg ikke spørsmålet om fire goddess, noen som vil friske opp hukommelsen min?


Edit: Her er en annen test med 30 spørsmål og bilder: test

Jeg fikk 21 rette.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
58%. Jeg tippa på 75% av spørsmålene jeg fikk, noe som gjør meg 133% kul.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#13
Det med Fire Goddess er et stort mysterium. Mon tro om ikke vedkommende som lagde testen hadde tatt seg en tjall.

Fikk uansett 25 på den andre testen.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#15
Det med Fire Goddess er et stort mysterium. Mon tro om ikke vedkommende som lagde testen hadde tatt seg en tjall.
[/b]
Skal du ikke se bort fra. Jeg bommet på det Bugenhagen-spørsmålet fordi han hadde feilstavet "man" som "main", som fikk meg til å lese spørsmålet som "What is the name of the main planetarium in FF7?".
 
#16
68% =p
 
#20
Skal du ikke se bort fra. Jeg bommet på det Bugenhagen-spørsmålet fordi han hadde feilstavet "man" som "main", som fikk meg til å lese spørsmålet som "What is the name of the main planetarium in FF7?".
[/b]
Argh. Samme her.