Tales of Symphonia

Heisann,

Så vidt jeg forstår det så skal ToS (Tales of Symphonia) komme ut på PS2. Men har noen ide om dette kun skjer i Japan? Eller kommer det hir og?
Kjøpte spillet med baktanken om at endelig kom det er RPG spill med fete animesekvenser, men den dag i dag så har jeg begynt på disc 2 og har opplevd aaalt for få av disse. Så har jeg hørt at PS2 versonen har fler animesekvenser? (Ja, kall meg grafikkhore :flau: Det er en interessant story, selvom den er skummelt likt FFX sin. Vært en prikk over i'en hvis spillet kom ut her i Norge med fler fete animesekvenser)

Nedtur... Får virkelig håpe at Namco sier noe om USA\Europe release når E3 er her. ... *Skuffa* :tommelned:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, men det kommer ikke til USA eller Europa. I hvert fall ikke foreløpig. Men neste spill i serien, Tales of Legendia, kommer til PS2 USA i begynnelsen av 2006, så da er det større sjanse for at det kommer til Europa.
[/b]
Ifølge ToTheGame har Legendia ingen release-dato i Europa … En stor stygg N/A er alt vi får.

Men 1UP har nå anmeldt spillet. Tales of Legendia - 7,5/10

Virker som mer av det samme, men det er verdt å nevne at 1UPs brukere har gitt spillet en gjennomsnittlig user rating av 9,2.