Teenage Mutant Ninja Turtles 2

Det nyeste Teenage Mutant Ninja Turtles til GC, XB, PS2 og PC var ikke noe særlig å skryte av. Det var ensformig og kjedelig, selv i 2-Player. Vs.-mode var helt OK, men blir kjedelig i lengden. Det var alt for få angrep å utføre, og det var alt for lite variasjon.

Hvis jeg skal skaffe meg Teenage Mutant Ninja Turtles 2 (GC, XB, PS2, PC), så bør det være store forbedringer i spillbarheten, og mye mer variasjon.

Helt ening med Psycho Mantis her. Det nyeste Tutles spillet var alt for ensformig og kjedelig. Dette så egentlig ganske likt ut spør du meg. Turtles mista også en del sjarm med overgangen fra 2D til 3D. Turtles på NES og SNES var konge, men det nye var egentlig bare middelmådig.

har ikke spilt eller sett det nyeste turtles spillet :( men jeg syntes dette så ganske fett ut ^_^

typisk at sjarmen falmer når man går fra 2d til 3d :tommelned: men vi håper vell på det beste gjør vi ikke? :D

epp

firm and correct
4 ninja'er, men kun 2 player.. skuffende, ellers så er Konami kjent for å levere varene. Grafikken var ikke så værst, ei heller gameplayet.

håper bare det blir noe nytt, ikke bare som det første (GC,PS2,PC og Xbox)
med annen historie og litt andre moves, fordi det spillet sugde...