"tegn" deg inn i WoW betaen.

#1
Ja, nå gir blizzard bort 25 World of Warcraft betaplasser til, alt du må gjøre er å tegne en warcraft komedie-stripe.
For mer info, klikk her.

Hvis du ikke skulle like en plass i betaen...så kan jeg jo nevne at det nylig gikk en WoW beta plass for ca 600$, noe som burde friste enhver...
 
#2
Og du oppfordrer folk til å skaffe en beta plass bare for å selge?

Kunne godt ha tenkt meg en beta plass jeg, men pokker heller om jeg gidder å tegne.
 
#3
Opprinnelig skrevet av dkdaffy@24.05.2004, 01.06
Ja, nå gir blizzard bort 25 World of Warcraft betaplasser til, alt du må gjøre er å tegne en warcraft komedie-stripe.
For mer info, klikk her.

Hvis du ikke skulle like en plass i betaen...så kan jeg jo nevne at det nylig gikk en WoW beta plass for ca 600$, noe som burde friste enhver...
600 $ for en beta plass? da har man for mye penger.. alt for mye penger..

tegne? jeg kan vell lage en fin strekman tegning da...
 
#4
Opprinnelig skrevet av thagen@24.05.2004, 01.11
Og du oppfordrer folk til å skaffe en beta plass bare for å selge?

Kunne godt ha tenkt meg en beta plass jeg, men pokker heller om jeg gidder å tegne.
Nei...HVIS du hadde lest bedre hadde du sett at det stod HVIS!
La meg sitere meg selv "Hvis du ikke skulle like en plass i betaen..." ...og normale mennesker som ikke driter penger, trenger kanskje litt ekstra gryn...til f.eks skole eller lignende...og er du god til å tegne er det vel ikke dumt å tjene 600$ på det....er det vel?
med andre ord...jeg oppfordrer folk til å PRØVE å vinne en beta plass, prøve litt for å se om de liker den og eventuelt selge den...
 
#5
Jada, ikke bli sinna.

Synes bare det ville vært kjipt hvis en som kun er interessert i å selge hadde fått en beta plass, istedet for en som virkelig har lyst til å spille.
 
#6
Opprinnelig skrevet av thagen@24.05.2004, 17.42
Jada, ikke bli sinna.

Synes bare det ville vært kjipt hvis en som kun er interessert i å selge hadde fått en beta plass, istedet for en som virkelig har lyst til å spille.
hehe...er da ikke kjipt om noen vil selge en wow plass...jeg vil da gjerne ha en...men er elendig til å tegne:p