Tekken 5-turnering på treffet

Endre

Ødela forumet
#1
Regler:
  • Under hele turneringen har man kun lov til å bruke én karakter, den velger man når man melder seg på turneringen.
  • Eventuelt oppsett av kontroller gjøres fra hovedmenyen, og ikke i kampen! Bruk av «start»-knappen i kamp resulterer i tap av runden, uansett hvordan det ligger an. Her skal det spilles «fair 'n square».
  • Oppsettet vil være «single elimination» (eller hva det nå enn heter). Taper du en match er du ute av turneringen.
  • Deltakerne vil deles inn i grupper. Antall grupper kommer an på antall deltakere. Vi vil se an antall deltakere pr. gruppe.
Grunnspill:
Hver kamp består av først til tre runder. En match består av best av tre
kamper, dvs førstemann til å vinne to. Taperen elimineres fra turneringen.

Sluttspill

Kvartfinaler/semifinaler: Hver kamp består av først til tre runder. En match består av best av tre kamper, dvs førstemann til å vinne to kamper.

Finalen: Hver kamp består av først til fem runder. En match består av best av fem kamper, dvs. førstemann til å vinne tre. Finalen spilles på Moonlit Wilderness.

Takk til Hyulvinji for oppsettet. Har du spørsmål eller kommentarer til oppsettet, kan du sende han en PM eller ta det her. Dere kan også bruke dette emnet til å melde interesse for turneringen, si i fra om at du vil være med o.l.
 
#2
ÆSJ! Også single elimination da, absolutt værste som finnes :p Håpte på best av tre igjennom hele :/

Men skal være med uansett!
Og nydelig med T5 på treffet, med tanke på det ikke har kommet ut her osv. ;)

Edit: HAHA tror du ikke jeg lest feil eller... Men best av tre i grunnspill ;) flott!
 
#4
Til Hyulv;
Hvis du fortsatt holder på med oppsettet,
Så melder jeg på;

NukleuZ
oX
Crosis
Nanok

Bare så du vet det, selv om du viste meg og oX allerede :p
 
#10
Jeg vil være med.
Sign me up.
 
#11
Kan jeg være med?


/Pimp