Tekken 6 Turnering i Bergen med premier

oma

Village Drunk
#1
Hei!


Det blir avslutningsturnering i Tekken 6! Siste sjans til å vise hvem som er best i Tekken 6 i Bergensområdet blir den 30. august 2012. Tekken Tag Turnament 2 vil bli neste Tekken turnering på Biblioteket, så om du har høne å plukke, så må de plukkes nå!

Stor endring fra forrige turneringer FGC Bergen har holdt: For å delta må man betale 20kr i påmeldingsavgift! Så pant flaskene, kontakt banken for lån, pantsett dine foreldre og førstefødte for sjansen til å vinne 100kr i førstepremie. Andre og Tredjepremie
vil få 50kr hver, så det er ingen grunn til fortvilelse.

Det vil som vanlig være mulig å sosialisere, øve, få tips fra andre og spille casuals fra kl 18 til kl 20. Selve turneringen spilles fra kl 20 til kl 22. Bare turneringen vil koste 20kr, å spille casuals vil være gratis både før, under og etter turneringen


Som alltids så er det på Spillrommet på Bergen Offentlige Bibliotek som er stedet turneringen og casuals vil foregå på.

Påmelding og mer informasjon her:
http://www.facebook.com/events/416096605103484/
 
#2
Hvordan fikk du med biblioteket på å bedrive din kyniske hasard? Trodde spilling om pengepremier var 'ulovlig' i Norge..
 

oma

Village Drunk
#3
Det nest beste: sentrumsgavekort. Funker i alle butikker i sentrum, så det er så godt som faktiske penger.
 

oma

Village Drunk
#4
Da bumper jeg denne en gang til for å minne om at det fremdeles er mulig å melde seg på om man vil være med i turneringen om man vil det, det er også mulig å komme bare for å spille gratis mot de andre som er her før, under og etter turneringen, eller bare for å se på :D
 
#6
good stuff oma , jeg må bare spørre hva i alle dager er det gluvv spiller med ???
keyboard stikke ?

noen sjangs for at du tar en tur dersom det blir umvc3 i oslo i oktober ?
 

oma

Village Drunk
#7
Han spiller på en http://www.hitboxarcade.com/ - en stikkeløs stikke. Samme som Katt spiller på, og noe jeg også bruker ^^

Kan hende jeg tar turen for noe UMvC3 ja, spørs bare på om jeg får ordnet det med jobb - noe som ikke alltid er like enkelt. Jeg hadde hvertfall hatt lyst til det! :D
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
:psyduck:
 

oma

Village Drunk
#10
Ser frem til neste turnering, har rett og slett ikkje passet dei siste gangene dessverre.
Du er så trivelig at du er velkommen hver gang! Det kan se ut til at det blir turneringer+casuals oftere enn hver 4. uke fremover, om vi får lov å låne lokalet oftere. Så det er bare å komme når enn det passer ^^ Alltid velkommen