Tekken Bergen -kan noen hjelpe??

#1
Heisann!

Jeg bor i Bergen (Solheim/ Danmarksplass) og er på utkikk etter noen å spille Tekken 6 med. Jeg kjenner ikke til noe Tekken-miljø i nærheten og ingen av mine venner kan/vil spille Tekken.

Jeg har alt av utstyr; PS3 med 2 kontroller eller evnt 2 fightingsticks (Madcatz SFIV TE), stor lag-free tv, stor plass i stua og bra med tid. Er du interessert, svar på dette eller send meg PM. Kun seriøse henvendelser, takk!

Bor du ikke i Bergen selv men kjenner til noe Tekken-miljø her, vennligst fortell meg hvordan jeg skal komme i kontakt med de.

Jeg er noenlunde god men har ikke spilt mot menneskelige motstandere. Online har for mye lag til at det blir noe skikkelig spill ut av det. Jeg spiller kun offline, foreløpig mot ghosts men de gir som kjent ikke noe spesielt godt utbytte.

Jeg vil virkelig bli god i Tekken og må øve og øve, men jeg trenger altså ekte mennesker å spille mot. Håper noen kommer med en eller annen form for respons! På forhånd takk alle sammen!

(Jeg vet om 'RawMacGyver' i Kopervik som er 3-4 timer unna Bergen, det er absolutt et godt Tekken-miljø, men det blir litt drøyt å kjøre 3-4 timer pluss ta ferge hver gang man skal spille et par kamper. Jeg regner da med at det er Tekken-interesserte folk i Norges nest største by..??!!)
 
#2
Suger i tekken sjølv så eg er til dårlig hjelp dessverre. Men, har du prøvd å snakke med folk på Game i sentrum? Samles eit ganske ok miljø med folk der til tider.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#3
Husker det var et aktivt Tekken-miljø i Bergen for noen år siden, du kan kanskje høre med brukeren Oma som jeg synes å huske var en del av det!
 
#4
Ok. Takk for responsen!
 
#5
Berre kos. Sei gjerne ifrå om du kjenner til eit aktivt Blazblue-miljø i Bergen. Evt Åsane. I verste fall Super Street Fighter IV Eller kanskje Mortal Kombat. Synes fightere er gøy. :)
 
#6
Jackpot, godtfolk!!


Det var altså ikke mere som skulle til..!!
Kom idag i kontakt med en meget habil Tekken-spiller i Bergen og han bor også kun et steinkast unna meg! Ser ut til at vi skal få til gode sessions i Bergen og starte opp et seriøst miljø for kompetitiv spilling etterhvert. Vedkommende har erfaring fra turneringer og var veldig gira på å få til et skikkelig Tekken-miljø i Norges nest største by, noe som har vært ikke-eksisterende de siste 4-5 år!!

Dersom dere vet om andre som er ute etter hva som helst fra casual spilling til mere seriøst nivå innen Tekken, er det bare å henvise til meg. Jeg kommer til å sjekke ut denne tråden med jevne mellomrom!

Hva med deg, Sagosen? Det gjør ingeting om du er 'dårlig'. Jeg gir deg full opplæring! Dessuten er det mye morsommere å spille mot ekte mennesker! Jeg spiller litt Mortal Kombat, men ikke noe seriøst. Bor du i Bergen burde vi absolutt ta en session Tekken og en session MK sammen!

Da takker, bukker, nikker og neier jeg for all hjelp for denne gang!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Bra å høre, sånt er moro. Så var det bare for meg å stable sammen et SSFIVAE-miljø på Stangebygda. Kan muligens by på litt større utfordringer.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
AE til åssen format?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
#11
Er med på alt som er gøy, skriv meg opp på litt fighting. :)
Supert! Hold utkikk på denne tråden så oppdaterer jeg når det blir noen felles sessions. I første omgang kunne vi bare hatt litt uhøytidelig testing av skills og slikt.

Når har du stort sett tid? Kjører du selv eller buss?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#12

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
I tilfelle noen ikke vet: Arcade Edition er tilgjengelig som en betalt nedlasting til Super Street Fighter IV både på PS3 og Xbox 360. Husker ikke hva det koster på PS3, men 360-utgaven kosta 1200 poeng. Det du får er en billast med nye modi (nye online-modi, replay-opplasting og sånt), fire nye slåssere, balansetweaks og litt annet smårusk. Anbefales.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#14
Jeh, lasta ned før i kveld (i går kveld altså), så da vet du hvem du skal rope på for multiplayings.
 
#15
Lånte bort Ps3'en min, så eg håper på oppdatering til 3ds. Men men. Det er tross alt Nintendo vi snakker om her. Sukk..

DrBhup: Er bussemann men det er ikkje eit problem uansett. Jobber skift, og har dermed tid til ulike, eh, tider. Yap. Alt frå ikveld til neste helg ein gang.
 
#16
Når jeg en gang flytter PS3-en min til Bergen skal jeg huske på dette her, Tekken er noe jeg har brukt mye tid på.
 
#17
Når jeg en gang flytter PS3-en min til Bergen skal jeg huske på dette her, Tekken er noe jeg har brukt mye tid på.
Hvis du bor i Bergen er du uansett velkommen hit til noen sessions! Jeg har alt av utstyr (pads/ sticks), plass og relativ god tid! Gir opplæring om det trengs!
Gi en lyd fra deg her om du er interessert! Jeg holder øye med tråden!

@ Sagosen

Du var ikke tilfeldigvis på Åsane igår?? Jeg var innom for litt shopping og da jeg kom hjem, hvem var ikke på min 3DS om ikke en K.Sagosen, født 17/1 som har spilt Legend of Zalda?

(Det er vel ikke et så vanlig etternavn at det kan være noen andre?) Vi har altså streetpass'et og jeg har lastet ned din Mii. Du har sannsynligvis også en DrBhup som nylig spilte Dead or Alive. (jepp, går i kun fighting-spill uansett konsoll!)

Når det gjelder spilling kommer jeg til å skrive opp et par forslag her så kan du bare si når det passer best så tar vi en uhøytidelig økt. Foreløpig skal jeg teste skills med en på tirsdag og da er det best det bare er oss to (første gangen liker jeg å være alene for å sjekke nivå og potensiale og slikt)

Så torsdag og fredag kveld er foreløpig ledig. Når som helst på dagen. Vi spiller som regel til krampa tar oss..:D

(PS! Jeg høres bedre ut enn jeg er, har ikke spilt mot så mange mennesker så jeg har lite erfaring mot menneskelige opponenter -ikke vær redd for at det er stort gap i skills, det er det sjeldent!)
 
#18
Ja, det er litt av problemet. Jeg både bor og studerer utenbys, men skal huske dette når jeg flytter i retning den riktige by, antageligvis i høst.
 
#19
Fekk faktisk 5 streetpass hits den dagen, og jaggu var ikkje du ein av dei. Var det du som synes musikken var så feit inne på Gamestop, eller?

Eg var han med ungen i barnevogn, serru. Er gjerne med på torsdagen, har planer på dagen, men burde kunne busse avgårde ca 19 om det passer. Får øve meg opp litt på PSP-versjonen av tekken 6 så lenge. :D