[PC] The Elder Scrolls Online

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#21
Meg når jeg skipper gjennom den videoen: :ras::ras::ras::ras::ras::ras:

Jeg var ikke særlig kuriøs på dette før fordi "heh tipper bare det er en helt standard mmo satt i elderscrollsuniverset" og jeg hadde regnet med å bli overrasket på en eller to punkter ihvertfall. "Jaok, ja, kampsystemet ser jo litt interresant ut" eller "ok, ganske kult åssen levler ikke er relevant lengre siden de førte over skillsystemet fra skyrim", men nei. Ser virkelig ikke greia her. Ikke en eneste greie.
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Her er del to av den jævla cinematiske traileren som sikkert har spist opp store deler av budsjettet.

Han digre kisen i rustninga som jeg trodde enten var nord eller ork er faktisk redguard. Nei, jeg kan heller ikke se at han er neger. Deadraene representerer forøvrig Molag Baal. Personlig ville jeg heller tippa de var sendt av Khorne og Nurgle.
Og prisen da? Vel det blir 500 spenn for spillet og 13 Euro i måneden. Alternativt kan du gi 700 spenn for spesialutgaven og få med en mudcrab som pet. :ras:
Forøvrig trenger man ikke PS+ for å spille dette på PS4, men må såklart ut med enda med spenn for Gold til en XONE. Det overasker i det minste ingen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Okay, da er det bare å gi opp The Elder Scrolls Online. Kommer aldri i verden til å gidde å betale månedsavgift for det der.

Bare et lite PS til Lodin: Du veit at det ikke er utviklerne som mekker trailere, og at man gjerne har et eget budsjett for markedsføring av spill?
 
#24
Jeg er så lite Hypa på dette spillet som overhodet mulig. Det eneste positive jeg kan tenke meg, er at jeg slipper å være playstation pluss medlem HVIS jeg en vakker dag bestemmer meg for å bite i det sure eplet og kjøpe det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Et MMO som er shaky stevens i beta? Nå har jeg aldri. Nei men jo men nei, jeg tror markedet ikke finnes. Elder Scrolls-fans blir irritert av at det er så tomt og buggy i forhold til offline-spillene, og MMO-fans orker ikke å gå over til et nytt spill med minimalt innhold og vente på at ting blir patcha inn. Selv om jeg hadde hatt tid til å spille MMO-er nå ville jeg gått for noe annet med mer innhold og mindre kostnad, som Guild Wars 2 for eksempel.
 
#27
Står nok over denne etter at jeg prøvde betaen her om dagen.

Det at en hel rase, som har fete bonuser i forhold til de andre, kun er forbeholdt de som casher ut for den dyreste pre-order pakka er på tryne. Må visst ha samme dyre pakka for å kunne velge fritt mellom rasene uansett hvilken allianse du velger.
 

Lodin

Der Waaaah
#28
Jeg trodde impies bare var en av rasene i en av faksjonene og bonusen var at man kunne joine en av de andre, men nope, de var tydligvis først annonsert som bare NPCer. Sansynligvis er dog spillet en enorm sjappe for mikrotransaksjoner så etter tre måneder eller så kan man sikkert kjøpe seg dem. Pul denne homofile jorda og Bethesda.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#29
Det er ute nå og om tre måneder er det free2play så har noe coopet det enda`?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#30
Men har det hesterustninger?