Eh, du har tydeligvis ikke spilt spillet, da det ville blitt særdeles slitsomt å hele tiden måtte dreie på hodet for å se på riktig skjerm. Et raskt blikk ned på Game Boy'en er mye lettere.
Selv har jeg spillet. Vi fire som pleier å arrangere treffene for Nintendo-forumet, hadde kjøpt det inn for overskuddet, til neste treff. Loddtrekningen endte på at jeg skulle få spillet, hvilket var ekstremt digg.
Må si at spillet er utrolig gøy, også i enplayer, men det er jo sammen med venner det blir kulest. Hoveddelen, Four Swords, er den med mest dybde. Spillet er ikke like åpent som andre Zelda-spill, og ved første øyekast er det lett å bli skuffet. Men om man gir spillet litt tid, tar det seg raskt opp. Shadow Battle er en ganske morsom modus, men det var denne jeg likte minst av de ulike. Navi's/Tetra's Trackers er en ekstrem rar, hektisk og genial modus som går ut på å løpe etter poster, noe ala orienteringsløp. Her foregår alt på GBAen, samtidig som Tetra og piratene flyr rundt å skjermen og roper noen helt sinnsyke greier på japansk. Artig.
Spillet anbefales for dem som har mulighet til å spille med flere. Veldig synd at Navi's/Tetra's Trackers ikke følger med i den amerikanske versjonen.