The Legend of Zelda: The Wind Waker 2

D

Doctor Downs

Gjest
#1
Fant artikkelenIGN:

March 24, 2004 - In a late-afternoon presentation at the Game Developers Conference 2004 entitled The Evolution of a Franchise: The Legend of Zelda, Nintendo's newest The Wind Waker director, Eiji Aonuma inadvertently confirmed a sequel to the recent GameCube release. Tentatively called The Wind Waker 2 in the Zelda history timeline presented, the new GameCube adventure is set for a 2XXX release.


It's far from any truly new information, but now we can be sure that Mr. Aonuma is indeed directing a new Zelda quest for GCN.

He noted we would hear more about it at E3, and even hinted that the Zelda franchise might see further evolutions on the forthcoming DS handheld system.

You can check out a screenshot of the timeline yourself in our media section. We'll have more as it develops.



Det som skremmer meg litt er at tatt antall X'er i 2XXX i betraktning så kan vi for alt vi vet vente på dette spillet i opptil 996 år :p
 
#3
ja, jeg tror ikke akuratt dette var noe stor nyhet.
eller jeg ble ikke sjokkert over det der.
w00t, det kommer i løpet av dette årtusenet!
:laugh:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#6
Det vil faktisk si at det kan ha vært i hyllene siden 2000, vi har bare ikke fått vite det enda. En liten overaskelse fra Konami til første mann som løfter på det illeluktende coveret til det spillet som det gjemmer seg bak.

Eller bare 2005, det er også en mulighet.