The Nightmare Before Christmas [PS2]

#1
Offisiell side





Bilder tatt fra IGN.com

Antatt lanseringsdato: høst 2004, mest sannsynlig rundt Halloween, det vil si i slutten av oktober.

Må si jeg ser virkelig frem til dette spillet. Husker jeg så The Nightmare Before Christmas på Laserdisc for flere år siden og kjøpte den på DVD for 2-3 år siden, skikkelig go'-klassiker som jeg unner alle å se. Soundtracket er også laget av Danny Elfman, som også har produsert themen til Simpsons, Dilbert og mye mer.

Håper bare at Capcom gir filmen det spillet den fortjener, gleder meg til å svinge pisken som Jack Skellington. Den offisielle siden gir også noen pekepinner på personer man møter på (og kanskje kan spille som?...) samt bilder og annet materiale yet to come.

Anbefaler folk også å ta en titt på "Vincent", et tidligere verk av Tim Burton, også et animasjonsmesterverk.

MoFo2
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#2
Det her kan bli bra!

The nightmare before Christmas er en knall film, og jeg ser mye potensial i et spill basert på Tim Burton's klassiker. Kul setting, bra historie, mange karakterer osv.

Jeg håper inderlig at, som MoFo2 sa, at Capcom gir filmen det spillet så det så absolutt fortjener.

Vel... Kingdom hearts' sin Nightmare before christmas del var hvertfall bra syns jeg, så jeg gleder meg :)


mye tyder på at det kommer ut til Halloween hvertfall...

SEE YOU NEXT HALLOWEEN!!