THE ORDER: 1886 LIMITED EDITION (PS4) selges

#3
Uff da, forhåndsbestilt, eller? Var litt i dyreste laget min gode mann, du finner det på coolshop.no til femtilappen meir ny.
På SG er det vanlig praksis å kjøre ned prisen litt meir for å kalle det bruktsalg. ;)

Har ikkje PS4, men vil i all vennlighet anbefale deg å legge deg på ca 450 kr, då får du nok solgt det. Lykke til!
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Kunne vært verre. En på SA kjøpte tre forskjellige spesialutgaver av det og strategiguiden til 350 dollars. Han prøver også å bli kvitt skiten. :v
 
#5
Uff da, forhåndsbestilt, eller? Var litt i dyreste laget min gode mann, du finner det på coolshop.no til femtilappen meir ny.
På SG er det vanlig praksis å kjøre ned prisen litt meir for å kalle det bruktsalg. ;)

Har ikkje PS4, men vil i all vennlighet anbefale deg å legge deg på ca 450 kr, då får du nok solgt det. Lykke til!
Nei, gikk i gjennmom spillet i uka, så er ferdig med det. Da bestiller du det der. Trenger ikke å være frekk og nedlatende. Hvis ikke du vil ha det så trenger du ikke å kommentere i tråden.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#6
Jaggu. Om du synes Sagosen er frekk og nedlatende i den posten, som var et godhjerta tips til deg, så bør du kanskje sette på noe Enya og roe deg ned litt.

Tror ikke akkurat du får store mengder goodwill ved å være såpass aggresiv mot et medlem som gir deg helt nøkternt og godt tips på hvordan du kan få solgt et spill på et nisjeforum
 
Sist redigert:

Drauden

SGs kollektive lillebror
#7
Ja Herregud sagosen slutt å være så jævla frekk. Vet du ikke bedre enn å komme med forslag?
 
Sist redigert:

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#8
Nei, gikk i gjennmom spillet i uka, så er ferdig med det. Da bestiller du det der. Trenger ikke å være frekk og nedlatende. Hvis ikke du vil ha det så trenger du ikke å kommentere i tråden.
Woah woah woah woah.
DU kan roe deg ned. Her på Spillegal så er det noen uskrevne regler i kjøp og salg-delen.
Her er de:

Ikke vær en douche.
Ikke vær en dick.
Ikke vær teit.
Ikke prøv på lurings eller svindlings.
Hør på de som har over 1000 innlegg. De har vært her lenger enn deg og vet hvordan ting fungerer her.
Og sist men ikke minst.
Prøv å ikke vær så gjerrig på prisene. Mange her kjenner hverandre relativt godt og det fører også til at alle tipser hverandre om andre steder man kan få bedre priser eller om hvem som prøver å svindle andre.
Hvis du kun er ute etter å selge med minst mulig økonomisk tap på det spillet du har kjøpt/fått/stælt/whatever så gå på finn.no.
 
#9
Woah woah woah woah.
DU kan roe deg ned. Her på Spillegal så er det noen uskrevne regler i kjøp og salg-delen.
Her er de:

Ikke vær en douche.
Ikke vær en dick.
Ikke vær teit.
Ikke prøv på lurings eller svindlings.
Hør på de som har over 1000 innlegg. De har vært her lenger enn deg og vet hvordan ting fungerer her.
Og sist men ikke minst.
Prøv å ikke vær så gjerrig på prisene. Mange her kjenner hverandre relativt godt og det fører også til at alle tipser hverandre om andre steder man kan få bedre priser eller om hvem som prøver å svindle andre.
Hvis du kun er ute etter å selge med minst mulig økonomisk tap på det spillet du har kjøpt/fått/stælt/whatever så gå på finn.no.
Så du sier jeg prøver å svindle folk? Jeg har kjøpt ting og solgt ting lenge før her. Aldri prøvd å svindle en eneste en helt siden 08.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#10
Wow.... av det Agra skreiv så plukka du ut at han kalte deg svindler? Virkelig?
 
#12
Hei, @hjc , når eg skriver "vennlig tips" meiner eg "vennlig tips", eg aner ikkje kva for bitende sarkasme du er vant til på andre fora eller IRL, men eg kan svært anbefale å ikkje lese annet det som faktisk står når du leser tekstposter fra folk du ikkje kjenner. Alle er ikkje ute etter DEG, vettu. Mest sannsynlig.

Og framleis, lykke til med salget! Ser du har solgt varer her siden 2009, så eg vil anta du er i godboksen.