Tier-liste i tekken DR

#21
Infamous: Jeg spiller ikke Grudge Matcher mot folk som fa** ikke klarer å komme forbi gruppe spillet.
Dessuten så spiller jeg ikke bird-man (Raven).. så du kan kjøre mirror match mot deg selv. :p
 
#22
Uff, ingen Lei på top igjen, men åssen ble Feng nerfet? At Nina og Steve ble nerfet måtte jo skje da. :p

Nilo: Jeg fant ut hvem som hadde lånt T5 av meg lol, to år etter jeg lånte det bort.
 

EagleJin

Bear Necessity
#23
Feng ble vel ikke direkte nerfa, ble han? Han har fremdeles en guffen b+1, b+1+2, d/f+1, ss+4, d/b+4,
Var mer at de andre ble buffa.
 

MadCow

Lokal moderator
#24
SITAT(EagleJin @ 19.04.07, 21.59) 61957
Feng ble vel ikke direkte nerfa, ble han? Han har fremdeles en guffen b+1, b+1+2, d/f+1, ss+4, d/b+4,
Var mer at de andre ble buffa.
[/b]
b+1 på counterhit gir ikke lenger combo. Du kan rulle bakover.
ss+4 er nå lettere å straffe på blokk.
d/f+3 er ikke garantert etter vanlig combo.

Hva mer som er endra vet jeg ikke, men han er fortsatt god.
 
#25
Please barn....


Love Hugs :elsk:
 
#26
SITAT(JINsama @ 19.04.07, 11.55) 61878
Infamous: Jeg spiller ikke Grudge Matcher mot folk som fa** ikke klarer å komme forbi gruppe spillet.
Dessuten så spiller jeg ikke bird-man (Raven).. så du kan kjøre mirror match mot deg selv. :p
[/b]
:grine: you hurt my feelings
 

EagleJin

Bear Necessity
#27
SITAT(MadCow @ 19.04.07, 22.52) 61979
b+1 på counterhit gir ikke lenger combo. Du kan rulle bakover.
ss+4 er nå lettere å straffe på blokk.
d/f+3 er ikke garantert etter vanlig combo.

Hva mer som er endra vet jeg ikke, men han er fortsatt god.
[/b]
Huffameg da. Så Feng-spillere må faktisk finne på noen nye cheapies :p

Hugs: Vi kan ikke sette navnet "Hugs" på tier-lista... :s
 
#28
Jeg skal nok klare å få Jin enda litt lavere enda der tenker jeg...
Hvis ikke jeg skal ta en tur til sama og practice in the art of "pad-monkey" :p
 
#29
Steve så høyt oppe, please. Blir for dumt at Steve er der oppe mens Nina er langt nede ifølge tier lista di MadCow og da mener Hugs din:p!

Ok et par ting Steve har mista..

d/f+2 launcher kun på CH
1,2,1 albatross funker ikke lenger
Flicker 1,1,1,2 mot veggen funker ikke 2 treffer ikke resten treffer
d+1 har blitt mer unsafe
Mista JF b+1 +++
Mista masse av sine super safe moves.
Flicker 1,f+1 var +3 på 5.0 nå er den 0
Mye mer har forandra seg.

Den personen som skal ha forandra seg mest i følge kilder som MadCow kommer med er Steve og grunnen til at folk tror Steve er så god fortsatt er at det er dyktige folk som bruker han som Nin, Jiro og selvfølgelig Hugs..

Kan hende Steve fortsatt er god, men så god blir for dumt. Har sett mange forskjellige tier lister det alle har til felles er at Devil Jin, Heihachi og Kazuya er de beste. Nilo's tier lista hadde jo Kuma på topp :hehe:


Love Hugs :elsk:
 
#30
Okey dette blir så jævlig latterlig. Hver eneste person her vil forsvare sin main character, greit nok, naturlig. Men hold nå kjeft da, det går grenser. Dere vil inndirekte påvise at dere har skills ovenfor at charactern deres er ranka høyt, patetisk spør du meg.

Vi kan sikkert fortsette å diskutere rankinga som MadCow har lista opp, men spar meg for...Men fy faen azza, Law har blitt voldtatt liksom, han har mista alt! JA ALT! men jeg spiller gernt med han da!

Jeg tror personlig, ingen av characterne har blitt voldtatt. Hele nivået fra Tekken5 til Dr har bare falt, da mener jeg i Dmg, juggles, frame adv osv... Nå er det ikke lenger bare flax det handler om....

Tekken5: Oj fikk han i juggle, 60 eller mer DMG...

DR: Fikk han i juggle, nå må jeg bare holde hode kalt, prøve på en tech trap? eller prøve en safe combo, eller prøve å step-in-jabbe inn i veggen... Altså du må tenkte mer, enn bare samme shiten igjen og igjen... og sa jeg det har blitt litt vanskeligre? bare litt :p
 
#31
SITAT(NiloPilo @ 22.04.07, 03.10) 62302
Jeg tror personlig, ingen av characterne har blitt voldtatt. Hele nivået fra Tekken5 til Dr har bare falt, da mener jeg i Dmg, juggles, frame adv osv... Nå er det ikke lenger bare flax det handler om....

Tekken5: Oj fikk han i juggle, 60 eller mer DMG...

DR: Fikk han i juggle, nå må jeg bare holde hode kalt, prøve på en tech trap? eller prøve en safe combo, eller prøve å step-in-jabbe inn i veggen... Altså du må tenkte mer, enn bare samme shiten igjen og igjen... og sa jeg det har blitt litt vanskeligre? bare litt :p
[/b]
ehaÆIhueaHÆoieaUÆeaHOÆI du er genial.. :hehe: !
Du kommer alltid med geniale påstander som det at du tror at ingen har blitt voldtatt og at hele nivået har falt og sånt XD
Det du skriver nå er jo verre enn det alle skriver om sine characters, du kan fortsatt ta mye damage i DR og det med å holde hode kaldt :p Hugs er ikke helt sikker men har ikke døds mange tech traps og sånt blitt borte, Tekken 5 hadde mye mye mer tech traps enn det DR har :p

Tier lista kommer til å forandre seg, sier ikke mer.. Hugs trenger lua si Nilo..!


Love Hugs :elsk:
 
#32
Okey les nå lille venn les nå!

Altså, i Tekken5 var den en launch, og du kjører din sample-combo og mye dmg.

Altså, i TekkenDR, får du mer dmg hvis du satser på en tech-trap enn å kjøre en stample combo...

Resultat: Tekken5, lite vits å kjøre tech-trap fordi dmg er lite
Tekken DR, du får mer igjen av å kjøre en tech-trap, fordi dmg på tech trap er betydlig høyere enn din sample combo...

Hvis du fortsatt sliter med å skjønner det, kan jeg tegne og forklare...

Ps: Hvilken lue? -_-
 
#33
Skjønner ikke at Nina kom så langt ned. Hun var vel egentlig den beste i Tekken 5? Det syns jeg.

Håper bare Jin blir P rank i Tekken 6.