Til Spillegal, Fra Buggz og justincase

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Hei dere!

Det er liten tvil om at dette forumet er noe av det mer spesielle internett har å tilby, og mange har vært her over flere år og setter stor pris på den daglige underholdningen vi skaper. For å gjøre en lang historie så kort som mulig hadde forumet en mer passiv periode før det de siste årene har tatt steg i (det jeg mener) er en god retning, og som en følge av det potensialet vi ser samt en forkjærlighet til forumet tok Buggz og jeg kontakt med Endre i håp om å kjøpe forumet.

Etter en god prosess kom vi for et par dager siden frem til en løsning og den 21. desember fikk Endre en julebonus, så årets julegave er nye eiere av Spillegal.no!

Her er et jævlig dårlig bilde tatt med et jævlig dårlig kamera:



Kort kan jeg ikke garantere iPad 2 til alle i nyttårsgave og dere vil heller ikke oppleve store endringer. Vi er fornøyd med det meste og når det eventuelt skjer endringer vil dere ikke bare vite om de på forhånd, men også ha vært med å påvirke de. Om det på lenger sikt skjer fantastiske ting med konseptet Spillegal.no hadde det vært dritbra men lover ingenting vi ikke kan garantere å levere. Enhver som kunne tenke seg å bidra på noen som helst måte hadde jeg satt stor pris på å hadde tatt kontakt og vil blir rikelig belønnet, men det vil nok komme noe mer konkret etterhvert.

Ja langvaterer må tilbake, ellers lover jeg å forsvare Gullstikkatroféet med livet og forbereder meg på å vinne den igjen om de noensinne innfører kategorien Norges Beste Spillcommunity igjen.

Takk for et flott år, gleder meg til det neste og god jul!

Mvh
Buggz og justincase
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#2
Ingen ipad2? Dere har å slette bruker'n min! :argh:

Men, seriøst; flottings gave fra dere til oss!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
Oh man! Oh man oh man oh man, beste julegaven! 2012 kommer til å bli et fantastisk Spillegal-år.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Congraturation, you sucsess! Blir bra dette, gutta.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#12
Regner med at jeg er tilbake i min gamle posisjon som moderator på Final Fantasy-delforumet innen nyåret :)

Ellers er det bare å gratulere til de to kjekke karene og å ønske dere lykke til med forumet i fremtiden :)
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#15
Et par-tre mandatory her:
"HØHØ SVINDLA TIL DEG FORUMET JA!"
"Fy faen ny ledelse jeg hater alt."
"Drit i å selge hele dritten til japani eller pressfire, a."

Blir bra detta.