Tilbakemelding, hjelp og spørsmål om det nye forumet

Status
Stengt for ytterligere svar.

Endre

Ødela forumet
#1
  1. Hvis dere vet at dere hadde en konto på SG før, med samme navn som i det forrige forumet, er det sannsynlig at den nyeste kontoen deres nå heter imported_BRUKERNAVN. Hvis dette er tilfellet, kan dere logge dere på en av kontoene og sende meg en e-post (endre ætt spillegal dått no), så skal jeg slå de sammen. Jeg skjønner at det er kjipt for dere andre som må se en del brukere med imported_ foran navnet, men jeg har ikke mulighet til å oppdatere absolutt alle akkurat nå.
  2. Det er ikke akkurat de mest populære smilefjesene som er klikkbare, dette skal ordnes. Det skal legges til flere/andre og.
  3. Småfiks på skinnet
  4. Eventuelt en versjon av det grønne skinnet vi hadde i Invision, hvis det er flere som ønsker det.
  5. Språkpakke. Som dere ser er alt engelsk foreløpig.
  6. Sikkert mer, er for trøtt til å komme på noe fornuftig.
Ellers vil jeg bare be dere om å si i fra hvis dere opplever problemer, eller ser merkelige ting. Hva nå enn det skal bety. Bugs, kanskje.
 

Endre

Ødela forumet
#2
Hva er nytt i forumet?

Håhå, der lurte jeg dere. Jeg bare holder av denne plassen til jeg får skrevet litt om hva som er nytt med forumet. Ooh, okay, jeg kan ta én ny funksjon da. Vi har fått spoilertag! Det er den knappen som ser ut som en bombe.

Ellers er dette "designet" en rip-off av noe Shadar lagde til forsiden for noen år siden, som mange av dere sikkert ser. Så all credit til han. Vel, bortsett fra noen av ikonene som er laget av Yetipants (de tøffeste), mens de fleste er fra en gratispakke jeg fant på http://famfamfam.com. Muligens litt mye "web 2.0" over de. Skinnet ble ikke like kult som det var opprinnelig (for de få av dere som så det), men jeg og Scary Paladin ble nødt til å forandre litt for å få det til å fungere med bloggen, og nå vil det også bli lettere når neste versjon av vBulletin kommer (som er ganske rett rundt hjørnet). Kanskje det blir litt tøffere enn nå (vi hadde tenkt oss noen runde hjørner ved logoen, så håper jeg vi får til.

end.bullshitrant

Redigerer inn mer senere.
 
#6
Så, hvorfor ordnes ikke emnene etter hvilket som var aktivt sist? Dette delforumet er bare rot foreløpig, i allefall. Nå skal jeg se meg om, og se om jeg finner mer å syte over.

Edit: Ser ut som det ordnet seg selv, men jeg har mer syt:

Er det innført noen maksgrense for lengde på innlegg? Toppene har blitt maltraktert...
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#7
Avatarstørrelsesbegrensningen må opp, 24.4kb er mongo i 2008.


edit: moderatorer må få posisjonene tilbake, PM-boksen min er 500 % full. o_0
 

Endre

Ødela forumet
#8
Hva foreslår herren? Ca. førti? Vi har hatt denne praten før, jeg glemte bare hva jeg burde sette det til. bjøsj.gif

Nå tror jeg alle som skal er moderator.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#10
Vi hadde 50 på IPB, som egentlig er ganske stort for et så lite bilde.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#11
"You may not upload animated images"? Hva er dette for noe vis Mikke Mus ikke kan leke på det nye forumet gidder ikke jeg heller!

Edit: Og hvorfor heter jeg Aquila igjen?

Edit 2: Og tillat bilder i signaturen! Hva er vel en signatur uten Gamertag-/top250-skryt?
 
#12
Morsomt å lese tre år gamle innlegg :p

EDIT: Når man skrivet et innlegg i et emne blir emnet automatisk abbonert på? (Det skjedde ivertfall med meg) Jeg klarer heller ikke å "unsubscribe" emnet. Jeg trykker og trykker, men ingen ting skjer!
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#13
Finn dette øverst til høyre i tråden(e) det gjelder:




Sånn eller jobber vi med automatisk abbonering...
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#15
Gå på User CP -> Edit options -> og under Messaging & Notifications finner du dette:



Den står til vanlig på "No email notification".
 

Endre

Ødela forumet
#16
Kan dette henge igjen fra vBulletin? Jeg har nå satt det til "Do not subscribe" som default. Noen som har lyst til å lage en testkonto for å se om man slipper det hvis man registrerer en konto nå? I så fall er det nok bare instillinger som henger igjen, selvom det virker litt merkelig.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#20
Lol, 70-tallstapet! Fært :p


Men så over til noe som faktisk er viktig; når jeg gjør mitt daglige dill klikker jeg bestandig på det som her heter "new posts". Så langt greit, men hva gjør jeg etterpå? Før var det noe som het "mark posts as read" eller noe slikt, men det klarer jeg ikke å skue.

Err, fant det. Men da må jeg altså først klikke på "quick links", mao. må jeg klikke en gang ekstra for hver gang jeg besøker spillegal. Dette vil medføre betydelig økt slitasje på musen min, og jeg vurderer fortløpende - i samråd med min juridiske rådgiver - om jeg skal kreve kompensasjon for dette, eller rett og slett vende nesen min mot en av deres konkurrenter. Hrmph!

Ubrukeliginfo2: Tøft, medlemsnummeret mitt gikk ned fra 117 til 18. Nå er jeg blandt de tøffe igjen!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.