~ TimeSplitters: Future Perfect - First Screens ~

D

Deleted member 91

Gjest
#2
Ja. JAAAAA! Jeg elsker deg, Scorpiux. Fy faen, dette blir så konge.
Future Perfect er tittelen, heh? Åfyfaenjeggledermegsometlitehelveteblæææurgh! <3
Gleder meg til å se bilder fra de andre tidsperiodene. Håper på crappy plot og cheesy figurer. :cool2:
 
#4
:thumbsup: Jeg gleder meg som en liten unge til spillet :thumbsup:
 
#5

Ser ut som ut som at det blir skikkelig fysikk. Det liker vi.

Ellers så håper jeg at det blir langt bedre AI, mer engasjerende objectives, mer fokus på action (stealth delene i TSII var ikke serlig gjennomført), kanskje kjøretøy, boter på laget i singleplayer delen, flere cut-scenes, flere og tøffere våpen, mer variasjon, mer interaktivt miljø og ikke minst mer av humoren fra nr.2.

Bildene så tøffe ut de. Noen som vet om det blir online? har ikke fulgt med så mye på dette spillet. Regner nesten med at det blir online på PS2, men for meg som skal ha det til Xbox blir det nok verre. Dumme EA som missliker LIVE...
 
#6
Ser jævlig dårlig ut, ser ikke at dette kommer til å måle seg med de kommende fps'ene Halo2,HL2,Stalker,Doom3 og Metroid Prime 2.
Typisk dritt spill fra EA
 
#7
Nå er det ikke EA som utvikler det da, men Free Radical. EA er utgiverne (før var det Eidos som ga ut spill for dem). Jeg liker få spill fra EA selv jeg, men klarer allikevel å la være å dømme et spill bare fordi logoen dems er på coveret.

Free Radical er flinke de, og selv om jeg synes TimeSplitters II var en liten smule oppskrytt, så tror jeg dette kommer til å bli veldig bra. Jo, jeg gleder meg mer til Halo2, Half-Life2 og ikke minst Metroid: Prime 2, men tror fortsatt at dette kommer til å ha høy underholdningsverdi. Spesielt i multiplayer, hvor det alltid har vært at folka TimeSplitters hvirkelig skinner.
 
#8
Det så jo greit ut, men får vente til jeg ser filmer fra det. TimeSplitters II var artig en stund, men ble ganske kjedelig etter hvert.

Metroid Prime 2, Geist, Halo 2 og Half-Life 2 virker mer lovende. Men det er vel bare å vente å se.
 
#9
Er det noe om at dette kommer til PC? Jeg liker vanligvis ikke FPS, men synes Timesplitters serien har vært veldig artige hittil. Jeg er spent på å se hvordan dette blir.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Jeg tror ikke det kommer på PC, men det er vel like greit, for jeg tror det gjør seg best på konsoll.
TimeSplitters 2 er forresten spillet jeg antagelig har spilt mest, så :moon: til dere alle!

Dette og Halo 2 virker mest lovende, syns jeg.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#11
Hahaha, de har rippet tittelen "Future Perfect" fra VNV

Nation's kommende DVD... Men nok om det.

Ser fett ut, hadde det bare ikke vært

for at jeg synes fps gjør seg best på PC. Ikke tolk det feil, det blir sikkert et

knallspill.
 
#12
timesplitters er kongefett i multi player særlig med litt alkohol innabords





EDIT: skakke dette egentlig være i Nyheter/rykter
 
D

Deleted member 91

Gjest
#16
Se logoen på bildene. Da kommer det på XBox. De to andre var på PS2 også, så da satser vi på at de fortsetter den trenden. Og, de utelater vel ikke GC?
Dessuten tjener de mest om de selger spillet på alle tre plattformer.
Men EA har en slags avtale med Sony som gjør at spillene deres kun er online på PS2. Syns jeg å huske. Mulig jeg tar feil. Men det er sjeldent.

KONKLUSJON: Multiplattform, muligens kun online-play på PS2.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#17
ja, jeg fikk med meg såpass at den kom på xbox, men det er nå tross alt ikke den eneste platformen, eders eplekjekke baron. så du aner ikke sikkert om den kommer på de andre platformene? det er et par geniale multiplatformspill som i det siste har utelatt GC, serru, så jeg er litt bekymret.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Nei, jeg er ikke sikker ( :$ ) på om det kommer til GC, dog jeg tviler veldig på at Free Radical utelater den. PS2 er jeg 99.9% sikker på at det kommer til. Og hvis det ikke kommer til GC, kan du jo bare kjøpe deg en... EKSBÅKS? :twisted:
 
#20
Sammen med Metroid Prime synes jeg Time Splitters 2 er det feteste FPS spillet i denne generasjonen. Det eneste kjipe med TS 2 som jeg håper de klarer å gjøre noe med i treeren er frameraten. TS 2 hadde en tendens til å få store framerate drops, spesielt i multiplayer. Nå har jeg bare spilt det på GC så jeg vet ikke hvordan frameraten holder seg på PS2 og Xbox.