Toads salgs- og bytteemne Oppdatert med en masse fler spill!

#1
<span style="color:#FF9966">Bytter gjerne spill mot VHS'er, DVD'er ol. med Mummitrollet, Pokemon, Super Mario og andre spillrelatere filmer/serier. Kan også være interesert i vanlige DVD filmer. Onskr også miniclassics og G&W
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Den Link's Awakening-en til Game Boy... er det DX-utgaven, eller den gamle grå kassetten i svart-hvitt og fine farger? Følger det med noe mer enn bare kassetten?
 
#4
Hvor mye for Pokemon Gold? Og hvordan bytter man isåfall batteri? :p
 
#6
SITAT(NiloPilo @ 04.05.07, 21.00) 64330
Hvor mye for Mario Kart og ZOoT?[/b]
400 pluss porto.

SITAT(Yetipants @ 05.05.07, 01.06) 64359
Den Link's Awakening-en til Game Boy... er det DX-utgaven, eller den gamle grå kassetten i svart-hvitt og fine farger? Følger det med noe mer enn bare kassetten?
[/b]
Spillet er som det står ikke DX. Hvis duvil kjøpe så koster det ca. 70 pluss porto!

SITAT(Eivind @ 05.05.07, 03.45) 64372
Hvor mye for Pokemon Gold? Og hvordan bytter man isåfall batteri? :p[/b]
70 pluss porto for det, jeg er ikke helt sikker på hvordan du bytter, men du finner sikkert noe på www.retro1.no/forum der er det mye om sånt.

SITAT(Ghaz @ 05.05.07, 11.59) 64383
Hvor mye for Conkers Bad Fur Day og Banjo-Tooie?
[/b]
300 + 250 pluss 22 i porto. Conker 300 Banjo Tooie 250.
 
#8
SITAT(Entrail @ 05.05.07, 15.13) 64403
Hvor mye for Spacestation Sillicon Valley og hvor mye for Laylat Wars (den som ikke er utleiekasett)?
[/b]
Jeg tar 150 for Spacestation sillicon Valley og 170 for Laylatwars, utleie laylatwast tar jeg 80 + porto for.
Alle priser jeg sier er uten porto. Liste over porto står i øverset post.
 
#9
SITAT(Toad @ 05.05.07, 13.19) 64405
Jeg tar 150 for Spacestation sillicon Valley og 170 for Laylatwars, utleie laylatwast tar jeg 80 + porto for.
Alle priser jeg sier er uten porto. Liste over porto står i øverset post.
[/b]
OK, jeg tror jeg tar begge. Jeg bare lurer på to ting først. Hva er det som er spesielt med utleieversjonen av Lylat Wars og er det noen store skader eller skrevet på noen av cartene? Send meg pm om kontonummer (dersom du vil bruke den betalingsmåten) så skal jeg betale med en gang og sende deg adressen min.
 
#10
SITAT(Entrail @ 05.05.07, 16.03) 64409
OK, jeg tror jeg tar begge. Jeg bare lurer på to ting først. Hva er det som er spesielt med utleieversjonen av Lylat Wars og er det noen store skader eller skrevet på noen av cartene? Send meg pm om kontonummer (dersom du vil bruke den betalingsmåten) så skal jeg betale med en gang og sende deg adressen min.
[/b]
Ingen av spillene har noe tusj eller noe sånt på seg, men utleie versjonen av LW er det skrevet med varmepenn "Kun for utleie" ingen andre forskjeller mellom de.
 
#11
Etter en kikk på utgiftene mine i det siste så tror jeg at jeg må begrense meg til kun Spacestation Sillicon Valley . Send PM om hvordan du vil ha det betalt.
 
#12
Du får det jo altid billigst på auksjonssider som ebay, tradera osv... Sikkert der du har kjøpt goldeneye. Laylatwars er et meget bra spill lagt av Rare som vil gi deg flere timer med spillglede foran TV'en. Rare er jo legender innen spillbransjen. Fant nå nettopp ut at Yoshis Story spillet mitt er borte..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Er interessert i Link's Awakening. Følger det med eske og manual, eller...?

Uansett må jeg vente noen dager før jeg får råd (lønn den tiende, må ha penger til det nødvendigste vettu), så gidder du holde av? :)
 
#16
Jeg har nå lagt til to Starwars Spill til N64. Komplett Forsaken, noen SNES spill, så nå har jeg også SNES spill til salg! Det ene Starwasspillet (SOTE) har Unasaco utleie klistra på som klistremerke bakpå. Har også funnet igjen Yoshis Story.
 
#19
Jeg syntes sånn personlig at prisene dine er litt stive, kanskje hvis du setter ned prisen litt så får du sikkert solgt en del.