I følge IGN har Toby Gard nå gått over til Crystal Dynamics som en av primær-designerne på det neste Tomb Raider spillet. I og med at Toby var en av eliten som skapte Tomb Raider-franchisen og delvis sto bak de brilljante spillene Tomb Raider 1 og 2, lover dette godt for oss Tomb Raider fans. Kanskje vi endelig får et spill som gir oss samme gleden av å utforske som de tidligste spillene gjorde i sin tid. Toby har nylig blitt ferdig med sitt syv-årige prosjekt Galleon, som nå finnes i butikkene.
Om dere leser hele artikkelen vil den observante bruker kanskje legge merke til at den ligger under XBox-seksjonen. Vil dette bety at et av Sony's største spillserier vil gå over til Playstation 2's største konkurrent, XBox?
Tomb Raider har jo tidligere verdt å finne på andre konsoller (nr. 4 og 5 på Dreamcast blant annet, pluss tre Game Boy spill), men ettersom Sony betalte store summer for å holde Angel Of Darkness eksklusivt til PS2 (og PC) finner jeg dette litt merkelig. Men gode nyheter er det uansett.
Begynner virkelig å glede meg nå.
Om dere leser hele artikkelen vil den observante bruker kanskje legge merke til at den ligger under XBox-seksjonen. Vil dette bety at et av Sony's største spillserier vil gå over til Playstation 2's største konkurrent, XBox?
Tomb Raider har jo tidligere verdt å finne på andre konsoller (nr. 4 og 5 på Dreamcast blant annet, pluss tre Game Boy spill), men ettersom Sony betalte store summer for å holde Angel Of Darkness eksklusivt til PS2 (og PC) finner jeg dette litt merkelig. Men gode nyheter er det uansett.
Begynner virkelig å glede meg nå.