Tom Clancy's Rainbow Six Vegas [PC, X360, PS3]

Første videoen av spillet er nå tilgjengelig, hos IGN. Videoen er fra 360 versjonen.

Siden emnet vil ligge i nyhetsforumet etter at E3 er over, kan selvsagt denne tråden brukes til å poste flere nyheter, bilder, videoer, og annen informasjon om spillet.

Grafikkmessig ser spillet fantastisk ut. Leste på TeamXbox-forumet at filmen var fra en 360-build.

Ser frem til å få se mer fra dette spillet under E3.

Noen dager gammelt, men hos IGN kan man nå laste ned en 10 minutter lang "walkthrough" av spillet, i HD. Jeg fant også noen skjermbilder fra videoen, slik at de som ikke kan se HD på maskinen sin også kan få se hva det dreier seg om.

Synes det ser penere ut enn GR:AW, håper bare gameplayet blir like bra.

Endelig har Ubisoft sluppet en trailer som viser frem en ny bane fra spillet, kalt Mexican Border. Den kan dere se her.

"Drop the fucking gun!" :D

D

Deleted member 91

Gjest
Hiv og hoi, her er jammenmeg en ganske god trailer av multiplayeren. Nei, vent. her var den. My bad.
Godt å se at man har så og si alle egenskapene fra singleplayeren (ta dekning bak miljøet, muligheten til å rapellere, etc.), i motsetning til GRAWs multiplayer. Kan ikke si at jeg gleder meg noe mindre etter å ha sett dette klippet, i tillegg virker det som character-creation-saken er intakt. Det øker selvfølgelig muligheten for at dere ser et pikkhue løpe rundt omkring på slagmarken (RS: V har støtte for å ta bilde av trynet ditt med Vision-kameraet, vet dere). I tillegg er det ingen tvil om at noen av brettene ser rett og slett ultraboss ut. Hvordan man skal klare å spille dette i tillegg til CoD3 og GoW ...

Flott video følger med på Double Agent til X360 også. Ikke at jeg har så fryktelig lyst på spillet. Men det så nå hvertfall pent ut.

Faen, Call of Duty 3, Dead Rising, Test Drive: Unlimited, Gears of War, Saint's Row, Call of Duty 2, Splinter Cell: Double Agent, Assassin's Creed.. alle disse er spill jeg vil ha, noen er ute, andre er rett rundt hjørnet. Jeg har ikke mye penger! :eek:

D

Deleted member 91

Gjest
Personlig utsetter jeg Call of Duty 3 til julaften, om ikke lenger. Ettersom Wii også kommer ut i disse førjulstider så prøver jeg å prioritere skytespillene mine, og jeg har funnet ut at Gears of War og Rainbow Six: Vegas begge er spill jeg vil ha tak i før Call of Duty 3. Hadde vært jævlig kult om de fleste på SG ble med på den tankegangen, igrunn - så kunne vi samlet oss rundt de samme spillene i november og desember. :)

Er med på Vegas jeg hvis jeg klarer å skrape sammen penger etter Double Agent. Noe som er lite sannsynlig, siden jeg skal til Gran Canaria i julen.. gidder jeg å kjøpe noe der da?

Hvorfor svarer du aldri på MSN, Nicholas? :S

D

Deleted member 91

Gjest
Fordi enten så er jeg ikke hjemme (som i ... nesten hele dag) eller så spiller jeg sikkert. Eller kanskje jeg bare ikke gidder å snakke med deg.

D

Deleted member 91

Gjest
Ikke i denne enden ihvertfall. Gud, om dette er enda et server-problem så bæsjer jeg snart på noen.