trådløs kontroll

hvor lenge holder batteriene en trådløs kontroll(hvis man ikke bruker en evt vibrasjonsfunksjon)? er det stor forskjell på kvaliteten på tråløse kontroller? hvordan er joytech sin tråløse på play?

En kompis av meg har denne. Og den suger, for å si det mildt. Her er det ikke snakk om noe batteritid. Batteritiden kan være så god den bare vil, men kontrollen er ikke god å spille med.

Det er min mening.

Har spilt mye med den kontrollen selv, og jeg synes den eier. :)

D

Deleted member 91

Gjest
Har en slik selv faktisk, og jeg kan være enig i at stikkene kan være litt ustabile, men selv liker jeg den ganske godt. Sort/hvit-knappene er forbedret (selv om de bør være plassert likt som på den store originale, syns jeg), og X, Y, A og B-knappene er mye bedre enn standard-kontrollens. De er mye flatere, og det er et stort pluss. Synd jeg kjøpte den like før jeg flyttet, siden jeg ikke har bruk for den lenger. :/

Jeg har alltid synes sort og hvit knappene har vært idiotisk plassert og funker rett og slett ikke spesielt bra i spill. Jeg er glad de plasserte de bak i Xbox360 kontrollen.

Men for å holde meg på topic, så synes jeg Joytech saken er ypperlig. Men hvilemodusen funker rett og slett ikke bra nok, så om du glemmer å slå den av skikkelig vil du ikke ha batteri om du ikke bruker den på en uke.

D

Deleted member 91

Gjest
Jepp, jepp. Det er især kult med spill som f.eks GTA: SA som krever at du holder inne både sort og hvit for å se bak deg når du kjører. :ler: Det er så lite gjennomtenkt at det er helt latterlig. Der faller litt av feilen på utgiverne/utviklerne også, men det er fortsatt forholdsvis bak mål å ha noen knapper som designet for ikke å kunne trykkes på sammen.

Du bør sjekke ut denne. Skal være meget bra kontroll og den har ekstra skulderknapper som funker som svart/hvit knappene. Slutt på all knotingen i GTA feks :)

Anmeldelse av kontrollen finner du >HER<