Trenched - modifiserbare mechs og tårnforsvar under første verdenskrig [360]

Lodin

Der Waaaah

En Trench er ikke som man skulle tro en grop, men et sett digre robotiske bein med en platform. På denne kan man sette alle mulige slags våpen. Så går man ut i felten og skyter på onde TVer og slenger ut diverse turrets som og skyter på onde TVer.
Jeg driter normalt i tower defence, men dette er:
A. av typen hvor tårnforsvaringa bare er halve spillet og man selv får lov å skyte ting.
B. det er Double Fine som har mekka det.
C. man får bygge sin egen jævla Trench. Alt fra bein, chassis, utstyr, våpen og farger er moddbart. Selv marinesoldaten ens sin uniform og hatt får man styre med.
Det at spillet vistnok har jævla god coop for fire personer tror jeg vi kan kalle en liten d.

Slippes i dag på Live Arcade til, jeg vil tippe 1200 funbux. Blir å coppe så fort MS får ut fingern.

Anmeldelsene er positive:
Destructoid
Joystiq
Gamespot

Kjempebomba har kvikktitt som ikke er kvikk.

Hmmm... det ene kjipe med Doublefine er at de har ikke laget et spill med brukbar kontroll siden Psychonauts. Brütal Legend var luggete og "stivt", Stacked var "floaty". Har ikke prøvd Costume Quest riktignok.

Lodin

Der Waaaah
Costume Quest var standard JRPG sett skrått ovenfra kontroll. Nå har ikke jeg spilt mer enn demoen siden jeg hater JRPG, men men. Enig i at kontrollen var floaty i Stacking, men det gjorde ikke no all den tid det bare var et enkelt adventure game.
Siden ingen har sagt noe annet regner jeg med at Trenched sine mecher har passe tyngde og feeling så det føles ut som et par dampdrevne robotbein. Animasjonene tilsier ihvertfall det siden alt humper og skrangler omkring.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er lett med på dette, vi kroker opp i løpet av kvelden eller?

D

Deleted member 91

Gjest
Mistenker forøvrig at dette blir forferdelige bosse greier, anbefaler at alle sjekker ut kvikktitten Lodin linka i OP-en. Pumped as heck.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa det akkurat, og joda, dette er sånn artig tower defence man kan like. Klokka åtte it is.

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, det var ganske kule greier når det funka som det skulle! Gleder meg til å åpne opp litt mer kanoner og slikt, og ikke minst noen badical paintjobs.

Lodin

Der Waaaah
Haha, Double Fine har mer eller mindre bekrefta at den europeiske utsettelsen er pga. Tyskland. Man kan heile med ene salutten om man pumper høyre trigger og har klær som får fyren til å hilse ved lua. XD
Syns dog runkinga mi er stiligere.

E :Oransj Trenchfarge for de som gidder å signe opp til mailinglista! Det og man blir del av The Two Headed Baby Brigade. :)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Bumper denne litt bare for å si at dette er dritmoro, Nicholas, Yetipants og Lodin har spilt og er alle enige, kak synes det er litt dumme spillen. Om ikke det er seal of approval vet ikke jeg. Anbefaler dere laster ned og tester, blir overbevist og kjøper for deretter spille med oss.

Er det såpass fett at det er verdt alt stresset med å få lagt ned en kabel fra loftet med sånn internett i seg?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er med ikveld! Gjerne litt tidligere enn klokka åtte men kan være med en time fra åtte og.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
HEHE NEI DU BLE TROLLA

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Høres enda bedre ut, er nok klar for spilling fra seks og utover så bare holla til meg på Live så joiner jeg, for dere som enda ikke har kjøpt og spilt er dette en glimrende anledning!