Trenger-hylleplass-salg (spill, DVD, Blu-ray)

Spill
God of War: Ghost of Sparta
PoP: The Forgotten Sands (Xbox 360)
Red Dead Redemption (Xbox 360)
The World Ends with You
Super Mario Galaxy 2
Halo: ODST
Red Steel 2
Mario & Luigi: Bowser's Inside Story
Boom Blox: Bash Party
FF XIII (PS3)
Ratchet & Clank: A Crack in Time
Batman: Arkham Asylum (Xbox 360)
GTA IV (PS3)
Motorstorm: Arctic Edge (PSP)
Eledees

DVD-bokser
Community sesong 1 (sone 1, tekstet på engelsk for hørselshemmede, kun disc 1 er brukt)
Berlin Alexanderplatz (norsk)
The Shield sesong 3-7
Friday Night Lights sesong 1 (sone 1, tekstet på engelsk, kun de første to discene er brukt)
Kim Ki Young Collection (fire filmer fra den sørkoreanske kultregissøren, tekstet på engelsk)

Blu-ray
Martyrs (ikke for sarte sjeler)
Trollmannen fra Oz (norsk)
Hurt Locker
Mongol
La Haine
Triangle
The Promise
The Express

Prisanslag og nærmere informasjon får du hvis du spør. Bytting kan være aktuelt, og da er det hovedsakelig spill og Blu-ray-filmer som er interessant.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du ser vel det av trådtittelen og siste post i Røverkjøp; han trenger hylleplass til Enslaved.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nesten like ille som NRK, som anmeldte serien basert på de ti første episodene.

(PS: den beste serien <3 )

Slapp av, folkens; jeg liker Community kjempegodt. Grunnen til at jeg selger min amerikanske utgivelse, er at jeg kjøpte den norske utgivelsen for å få norsk tekst. Den amerikanske utgivelsen har engelsk tekst, men den er for hørselshemmede og med svart bakgrunn, så den ble forstyrrende. Jeg har alltid teksten på, enten det er norsk eller engelsk tale.

Den kvikke og intelligente humoren minner meg om Arrested Development, som er en av mine absolutte favorittkomiserier. Og når det refereres til The Breakfast Club i første episode, og når min barndomshelt, Chevy Chase, har en prominent rolle, så kan jeg umulig mislike Community. :)

Forresten, har dere sett Slings and Arrows?
Det er en canadisk TV-serie om et teaterkompani som hvert år arrangerer en Shakespeare-festival. Man trenger ikke å ha et nært forhold til Shakespeare, men litt kjennskap til stykkene som settes opp er gunstig. Den har nettopp kommet ut på Blu-ray i statene, og kan anbefales på det aller varmeste. Få serier har berørt så mye meg som denne, og når man sitter der og ler og gråter mens sjelen bevrer, så vet man at man har sett noe utenom det vanlige.