Trenger litt hjelp...

Tenkte jeg skulle kjøpe meg et nytt ps2 spill av det litt nyere slaget men er ikke sikkert på hva jeg skal kjøpe, noen som har noen forslag, sjanger spiller ingen rolle

D

Deleted member 91

Gjest
Liker du Star Wars, er vel Battlefront å anbefale. Scarface har kjøpt det, du får sjekke hva han syns om spillet, men såvidt jeg vet, er han fornøyd.
Ellers er Burnout 3 et veldig heftig spill som ikke byr på noen overraskelser, men alikevel leverer en solid dose underholdning.
Ellers snakker man snille ord grøsserspillet Obscure, selv om jeg ikke vet om spillet er tilgjengelig på PS2.
EDIT: Jeg er homo. PS2-spill, ja. :svette:

vil ikke ha noe horror, da blir jeg bare redd, disgea ser bare veldig gay ut, men vurderer å bare vente til gta kommer, men har nettopp solgt gc'en min så er utrolig sugen på et trøstespill

D

Deleted member 91

Gjest
Hvis du er redd for å ha lite cash på GTA: SA-s utgivelsesdato, kan du heller kjøpe deg et platinum-spill. Gammelt betyr ikke automatisk dårlig, og du finner sikkert et eller annet av interesse. Ellers må jeg igjen foreslå Star Wars: Battlefront.

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Bad Mongo@28.09.2004, 19.56
disgea ser bare veldig gay ut
109766​
Øyh, vel er spillet riktig nok gay, men det er de fleste Japanske RPGer. Hovedforskjellen er at Gaea ikke er redd for å vise det.