[X360] Trials Evolution

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
#4
Suger i Trials så HD holdt ikke oppmerksomheten veldig. Noen test multiplayeren i dette på et vors og meld tilbake om resultatene.

Gjerne med litt penger på spill. Øker tensionen.
 
#5
De av dere som skal spille dette og ikke har meg på xbox live må legge meg til. Sånn at jeg kan eie dere. (Før Buggz og Alexander eier meg)

Gamertag er bjornage
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Det med "årets nedtur" var såklart kødd, har skaffa skiten nå og det er... Trials. Bare med jetfly og flere eksplosjoner, av en eller annen grunn.

Driver og rocker i tet på leaderboards (venner så klart), ene og alene fordi jeg tok Unyielding-achievement i Trials HD og det gir umiddelbar tilgang til Micro Donkey-sykkelen. Den er ei hore å styre siden den drar alt for mye i forhold til vekta, men du og du så fort den går. =D
 
#9
Kobler jeg til xboxen for dette? Hmmmmmmmm. Følg med imorgen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#10
Jeg fant en shortcut:


Dessverre gjorde jeg det såpass dårlig resten av banen at det ikke ble noen superkremtid likevel.
 
#13
Det beste valget jeg har gjort denne måneden var å kjøpe dette spillet. Det eier. Visuelt er det myyye bedre enn forgjengeren og checkpointinga er mer tilgivelig så man kommer seg liksom gjennom banene, selv om man gjør det på en raua måte. Men det beste (hittil) er lokal multiplayer og bane-editoren. Seriøst, Pro Edit-moden er bedre enn leveleditoren i Little Big Planet 1 og nærmer seg nivået til toeren. Jeg gleder meg sykt til å se hva folk klarer å gjøre med den, både innen skikkelige Trials-baner og dumme, dumme minispill. Trapese-minigamet er hysterisk artig med litt alkohol og venner :D

No brainer for folk som har Xbox og liker morro.
..håper det kommer til PC.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#14
Vekk meg når det er ute på Steam.