Turtles-demo ute

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#1
Jau! For å være helt ærlig så ante jeg lite om at dette spillet skulle komme til PC også... :D

Demoen er bare 36 Megabyte stor, så folk med ISDN burde klare den ganske bra. En klar fordel.
 
#2
Spillet kommer faktisk ikke til Europa før 30. april, og da kommer det på PC, GC, PS2 og XB. (trodde det var ute i Europa nå, jeg, men det er visst noen uker igjen før det kommer).

Selv har jeg hatt det ganske lenge på GameCube (kom vel i oktober 2003 i USA). Det som imponerte med spillet var introen. Den var rå. Men resten er ikke mer enn OK. Spillet er dessverre ganske ensformig. Greit med Coop og VS, men det blir fortsatt ganske tamt og kjedelig. Med mindre man er Turtles-fan (eller føler at man må ha spillet siden det vekker gode minner fra "gamledager"), så kan man like gjerne styre unna.
 
#5
Opprinnelig skrevet av Nordby@11.04.2004, 19.11
Bør jeg satse på å kjøpe dette spillet du som har det?
Leste du gjennom dette?
Det som imponerte med spillet var introen. Den var rå. Men resten er ikke mer enn OK. Spillet er dessverre ganske ensformig. Greit med Coop og VS, men det blir fortsatt ganske tamt og kjedelig. Med mindre man er Turtles-fan (eller føler at man må ha spillet siden det vekker gode minner fra "gamledager"), så kan man like gjerne styre unna.
Selv om du er Turtles-fan eller liker Turtles (eventuelt har likt tidligere Turtles-spill), så kan jeg ikke akkurat anbefale dette til noen. Hvis det du er ute etter, er et slags "Beat 'em Up"-spill der du rett og slett skal gå gjennom diverse brett/baner, så er det andre titler der ute som jeg heller vil anbefale. F.eks. Viewtiful Joe (GC) er et mye, mye bedre valg.
 
#7
Jeg kom til 4 bane så gadd jeg ikke spille det mer. Dette Turtles spillet var veldig skuffende og det dukker ikke opp noe retro minner fra de tidligere uforglemmelige Trutles spillene til nes og snes. Har ikke fått testet gba versjonen av spillet enda som jeg tror blir bedre siden det er i 2d.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#8
Hoho, jeg har hatt dette spillet siden... skal vi se... 30. oktober 2003.

Uffameg. dette er nesten flaut.