Turtles In Time til XBLA

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Awesome! Det beste coop-spillet på SNES, og det ble det brukt hinsides mye tid på da jeg var liten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Beste coop/versus-spillet til SNES var Smash TV. :argh:
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Siden de bygger det opp fra bånn blir det sikkert støtte for 4 padder samtidig og greier. Dette blir bra.
Får bare håpe de baserer det på SNES spillet og ikke arkaden til tross for artiklene.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#7
Faen så mye tid jeg kasta bort på dette spillet. Nydelig. Og det er faen meg best VS-en fortsatt er der. Alle sånne spill burde ha det for å settle krangler av typen "faen du bare står der gjør noe da faen".
 
#8
Kommer til å rive bra det her, ja. Liker dog ikke hva de har gjort med grafikken, håper det er en classic option i det.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#9
Spillet er basert på arkade utgaven så vi får Takka og Razor istendenfor Beebop og Rockstead in b4 men de er ikke en del av den offisielle Eastman og Laird mytologien :argh:


edit: stod vist i OP artikkelen
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#10
Hva prater du om? Både Tokka or Razor og Bebop og Rocksteady er med i Turtles in Time.


edit: oh shit, SNES-versjonen var annerledes ja … Støttet ikke fire spillere, men hadde flere brett og andre bosser …
 
#11
Ja... Så enda et Arcade spill som blir laget på nytt igjen, hva? Vel vel, fint at de tar vare på de gode gamle spill minnene våre ivertfall^^ Synes det var et skikkelig bra spill. Uansett om det ser mørkt ut for en PS3 release... og at jeg ikke har en Xbox... pokker.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#14
Hastigheten er skrudd opp noe intenst fra SNES-dagene.
 
#15
Er litt på etterskudd, men var ikke en uke siden vi fyrte opp coop turtles in time på snesen til en kompis, men ble skuffa når jeg hørte at Bebop og Rocksteady var fjerna. Forhåpentligvis dukker de opp et annent sted.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#16
Bare sånn apropos gode coop spill til SNES, var det noen andre som spilte Goof Troop?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#17
Ja. På en 6in1 piratkassett som fungerte slik at når man klarte en bane kræsjet spillet og man måtte bruke juksekoder for å starte på neste. :p
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Såh, slippdatoen for Turtles in Time: Reshelled er 22 juli. Det er en tima eksklusiv til Live, men vil dukke opp på PSN også på et eller annet tidspunkt.
Sånn ellers så jeg litt gameplay fra E3 og flere fotsoldater ble pælma inn i skjermen. Det var en feature bare SNES-utgaven hadde siden det brukte mode 7. Med andre ord har de ikke bare fulgt arkadeorginalen når de har mekka dette. :)
 
#19
Oh yes, elsket dette på SNES, skal skaffe. :)

Bildene var ikkje spesielt imponerende, men det så bra ut i bevegelse. Så lenge kontrollen er god gir eg blanke.
 

Lodin

Der Waaaah
#20
Her er en grundig sammenligning av det nye spillet og arkaden... bortsett fra at jeg er rimlig sikker på at det er SNES-versjonen de spiller. Sjekk måten folk blir pælma inn i skjermen!

Heh, sånne skilpadder følger ikke disse reglene!